Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Субота, 27.04.2024, 12:36
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [65]
Правові новини [216]
Правознавство [144]
Адвокатура [101]
Кримінал [84]
Консультація [75]
Судова медицина [21]
Країна глухих [105]
Адміністратор [10]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Довідник
 
Головна » 2020 » Лютий » 7 » Питання-відповіді по питаннях електронної системи охорони здоров’я (2 частина)
10:20
Питання-відповіді по питаннях електронної системи охорони здоров’я (2 частина)

Продовження - 2 частина. Початок статті дивитися тут: 1 частина

ВТОРИНКА
Функціонал МІС Helsi для вторинної ланки

МІС HELSI забезпечує вторинці підключення до Електронної системи охорони здоров’я (еHealth) та роботу в ній на базі розробленого функціоналу, що включає такі модулі:
- електронну реєстратуру з можливістю запису на прийом через інтернет;
- електронне направлення від лікарів первинної ланки до вузькопрофільних спеціалістів;
- електронну медичну карту;
- кабінет лікаря з формами та протоколами лікування з кодуванням МКХ-10;
- електронний рецепт;
- роботу з лабораторною і функціональною діагностикою, медичними зображеннями;
- направлення на лікування до стаціонару та виписка хворого після лікування;
- всі необхідні статистичні форми, які вимагає МОЗ.
Сервіс HELSI не потребує закупівлі спеціального серверного обладнання або встановлення програмного забезпечення. До того ж не буде потреби в отриманні окремого сертифікату КСЗІ, так як у Helsi вже є в наявності всі необхідні документи.

Медичні послуги, які надаються в амбулаторних умовах
Амбулаторні медичні послуги включають лабораторні, функціональні та інструментальні обстеження, малі хірургічні втручання, планову стоматологічну допомогу дітям до 16 років, ургентну стоматологічну допомогу дорослим та дітям, медичну реабілітацію (крім тієї, що визначена іншими окремими пакетами послуг).
Окремо, в межах Програми медичних гарантій (ПМГ), виділено пакети пріоритетних медичних послуг інструментальних досліджень для ранньої діагностики новоутворень: гістероскопія, езофагогастродуоденоскопія, колоноскопія, цистоскопія, бронхоскопія та мамографія. Цей напрям визначено пріоритетним у сфері охорони здоров’я у 2020-2022 роках. Пріоритетні послуги – це переважно дороговартісні обстеження, які відповідають міжнародним рекомендаціям до їх проведення. Підвищений тариф на оплату цих послуг сприятиме модернізації матеріально-технічного оснащення закладів і підвищенню якості надання медичної допомоги.
Окремим пакетом медичних послуг визначено лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах.

Медичні послуги, які надаються в стаціонарних умовах
Кожен заклад, який відповідає вимогам, може укласти договір з НСЗУ на надання:
- хірургічної допомоги, що передбачає проведення хірургічних операцій дорослим та дітям на стаціонарному етапі за лікарськими спеціальностями: гінекологія, дитяча гінекологія, комбустіологія, нейрохірургія, дитяча нейрохірургія, онкогінекологія, онкологія, дитяча онкологія, онкоотоларингологія, онкохірургія, ортопедія і травматологія, дитяча ортопедія і травматологія, отоларингологія, дитяча отоларингологія, офтальмологія, дитяча офтальмологія, проктологія, судинна хірургія, торакальна хірургія, трансплантологія, урологія, дитяча урологія, хірургія, дитяча хірургія, хірургія серця та магістральних судин, щелепно-лицьова хірургія;
- медичної допомоги, що передбачає надання допомоги дорослим та дітям із не хірургічними (соматичними) захворюваннями в стаціонарних умовах за напрямами: акушерство і гінекологія, алергологія, дитяча алергологія, гастроентерологія, дитяча гастроентерологія, гематологія, дитяча гематологія, гінекологія, дитяча дерматовенерологія, ендокринологія, дитяча ендокринологія, імунологія, дитяча імунологія, інфекційні хвороби, дитячі інфекційні хвороби, кардіологія, дитяча кардіоревматологія, наркологія, неврологія, дитяча неврологія, нефрологія, дитяча нефрологія, педіатрія, пульмонологія, дитяча пульмонологія, ревматологія, терапія, токсикологія;
- спеціалізованої медичної допомоги жінкам при пологах і новонародженим, а також передчасно народженим та/або хворим новонародженим у неонатальному періоді;
- спеціалізованої медичної допомоги при гострому мозковому інсульті та гострому інфаркті міокарда.
Лікування гострого інфаркту міокарда, гострого мозкового інсульту, а також медична допомога жінкам при пологах, а також передчасно народженим та/або хворим новонародженим у неонатальному періоді, визначено пріоритетними у сфері охорони здоров’я у 2020-2022 роках. Саме тому до цих медичних послуг було розроблено окремі вимоги до їх надання. Кожен пролікований у стаціонарних умовах випадок відповідно до основного діагнозу пацієнта та проведеного втручання буде віднесено до окремої діагностично-спорідненої групи (ДСГ).

Окремими пакетами медичної допомоги передбачено
- діагностика та хіміотерапевтичне лікування онкологічних захворювань у дорослих та дітей;
- діагностика та радіологічне лікування онкологічних захворювань у дорослих та дітей;
- психіатрична допомога дорослим та дітям;
- діагностика та лікування дорослих та дітей із туберкульозом;
- діагностика, лікування та супровід осіб із вірусом імунодефіциту людини;
- лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії.

56. Як медичному працівнику знайти направлення в електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ)?
Для пошуку направлення в ЕСОЗ необхідно ввести унікальний номер (який присвоюється кожному направленню при створенні) або відсканувати штрих-код. Після створення направлення номер направлення надходить пацієнту у смс-повідомленні. Також номер направлення міститься у роздрукованому електронному направленні (у верхньому лівому кутку). За цим унікальним номером направлення легко знайти в ЕСОЗ, ввівши його у відповідне поле інтерфейсу медичної інформаційної системи.
Номер направлення складається з 16 символів розділених дефісами та відповідає такій структурі: ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ (наприклад 02CX-K1AM-8E84-9TTO). Для коректного вводу номеру направлення використовуйте літери латинського алфавіту та цифри. При вводі номера направлення знак «№» не потрібно вводити.

57. Чи можна в межах Програми медичних гарантій надавати медичні послуги пацієнтам з паперовим направленням?
Пацієнти з паперовим направленням мають право на отримання медичної допомоги за Програмою медичних гарантій у закладах, які уклали договори з НСЗУ. У 2020 році ще діють 2 форми направлень: електронна та паперова. Можливість виписувати паперові направлення поки що лишилась у закладів, які не під’єднані до ЕСОЗ та не можуть створювати електронні направлення (наприклад ті, які не уклали договір з НСЗУ або мають інше джерело фінансування (відомчі ЗОЗ, тощо).
Технічна можливість для ведення електронних медичних записів закладом охорони здоров’я виникає з дати оприлюднення ДП “Електронне здоров’я” на сайті системи інформації про відповідне розширення функціональних можливостей медичної інформаційної системи (МІС).

58. Як знайти електронне направлення, якщо його створили в іншій медичній інформаційній системі (МІС)?
Після створення, електронні направлення автоматично потрапляють до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ), незважаючи на медичну інформаційну систему, яку використовує ЗОЗ. Центральна база даних створена зокрема для того, щоб лікарі різних закладів мали доступ до направлень пацієнтів, які до них звернулися.
Таким чином, при пошуку направлення здійснюється запит до центральної бази даних, і якщо направлення з таким номером існує, то його буде відображено в інтерфейсі будь-якої медичної інформаційної системи, яка має відповідний функціонал.

59. Чи потрібно створювати направлення для переведення стаціонарного хворого між відділеннями одного ЗОЗ?
Не потрібно створювати направлення для переведення пацієнта між відділеннями одного закладу охорони здоров’я в рамках одного епізоду надання медичної допомоги у стаціонарних умовах.
Якщо заклад охорони здоров’я надав пацієнту всю можливу допомогу в рамках епізоду медичної допомоги, то здійснюється виписка пацієнта із закриттям відповідного епізоду.
У випадку, якщо пацієнт надалі потребує медичної допомоги (яку цей заклад не може надати, але може надати інший заклад), то на підставі успішно створеної в ЕСОЗ виписки пацієнта йому створюється електронне направлення із зазначенням категорії “переведення до іншого ЗОЗ”.
У разі потреби в отриманні іншої медичної допомоги, пацієнту варто звернутися до лікаря, з яким у нього укладено декларацію (сімейний лікар, терапевт, педіатр). За потреби саме цей лікар випише необхідні для пацієнта електронні направлення.

60. Чи потрібно створювати направлення на діагностичні процедури стаціонарному пацієнту?
Якщо такі діагностичні процедури виконуються в межах одного закладу, де хворий перебуває на стаціонарному лікуванні, то створювати направлення на діагностичні процедури не потрібно. У такому випадку у виписці пацієнта потрібно вказати коди діагностичних процедур, які були проведені в межах епізоду надання стаціонарної допомоги.
Так само не потрібно створювати направлення на діагностичні процедури, якщо за договором з НСЗУ частина медичних послуг надається підрядником закладу охорони здоров’я. У такому випадку всі медичні записи в межах епізоду надання стаціонарної допомоги (зокрема коди діагностичних процедур) вказуються закладом, в якому пацієнт перебував на госпіталізації, у виписці пацієнта.

61. Що таке “послуга” та “група послуг” у е-направленні?
У направленні потрібно вказати медичну послугу, яку необхідно надати пацієнту. Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні як конкретну послугу, так і групу послуг.
Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.
Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту та чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу.

62. Як створити направлення для проходження лікарської комісії?
В ЕСОЗ поки що неможливо створити направлення на лікарську комісію. Направлення на комісії (ЛКК, МСЕК, тощо) відбувається за стандартним процесом поза ЕСОЗ.
Водночас при створенні е-направлення лікар може вказати спеціаліста, заключення якого необхідно отримати пацієнту. Для отримання заключень від декількох спеціалістів, необхідно створити окремі направлення до кожного з них.
При створенні електронних направлень лікар керується наказами МОЗ України №586 та №587.

63. Хто і як може виконати (закрити) направлення?
Наразі існує 11 типів електронних направлень, а саме:
- Консультація
- Лабораторна діагностика
- Діагностична процедура
- Процедура
- Лікувально-діагностична процедура
- Хірургічна процедура
- Візуалізація
- Госпіталізація
- Переведення до іншого ЗОЗ
- Медична реабілітація
- Паліативна допомога
Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням. Виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал.

Варіанти підтвердження направлення
Взаємодія:
- з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
- з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”
- процедура
- діагностичний звіт
Направлення на будь-яку послугу, окрім направлення на переведення між стаціонарами закладів, є безадресними. Пацієнт самостійно обирає в який заклад охорони здоров’я йому звернутися із направленням.

64. Чи можна приймати пацієнтів, які звернулися без направлення лікаря?
Можна приймати пацієнтів, які звернулися за спеціалізованою медичною допомогою до закладів охорони здоров'я, які уклали договори про медичне обслуговування населення з НСЗУ, без направлення іншого лікаря.
Без направлення спеціалізована медична допомога надається в межах Програми медичних гарантій пацієнтам, які:
- в ургентному (невідкладному) стані;
- із хронічними захворюваннями та перебувають на диспансерному обліку в цьому закладі охорони здоров'я.
Без направлення на амбулаторному рівні в межах Програми медичних гарантій надається спеціалізована допомога:
- акушера-гінеколога,
- психіатра,
- нарколога,
- стоматолога,
- педіатра,
- фтизіатра.
У інших випадках, якщо пацієнт без направлення планово звернувся за спеціалізованою медичною допомогою до ЗОЗ, який уклав договір про медичне обслуговування населення з НСЗУ, то така медична допомога не покривається.

65. Чи потрібне пацієнту направлення до лікаря-спеціаліста, у якого він спостерігається щодо хронічного захворювання?
Для отримання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам із хронічними захворюваннями направлення не потрібне.
У випадку звернення до закладу, у якому вони спостерігаються в лікаря-спеціаліста, і який уклав договір про медичне обслуговування населення з НСЗУ, допомога надається без направлення в межах Програми медичних гарантій.

66. Що вказувати при госпіталізації пацієнта в стаціонар в поле “повторна госпіталізація з тим же діагнозом” якщо на момент госпіталізації діагноз не відомий?
Кожна виписка зі стаціонару має закінчуватись закриттям епізоду і кожне нове звернення в стаціонар має бути новим епізодом незалежно від того чи це той самий діагноз чи інший. Якщо на момент госпіталізації діагноз невідомий(пацієнт неідентифікований, непритомний абощо) в полі “повторна госпіталізація з тим же діагнозом” обирати варіант "НІ".

67. Якщо на момент виписки у пацієнта відсутня реєстрація в ЕСОЗ : немає декларації, немає асоційованої з ЕСОЗ електронної медичної картки і лікар не володіє даними про код РНОКПП пацієнта- яким чином робити виписку?
В такому випадку потрібно робити виписку пацієнта як “неідентифікованої особи”. При цьому важливо максимально точно вказати наявні особисті дані пацієнта: ПІБ, серія/номер паспорту тощо, щоб під час проведення аудиту(перевірки) з боку НСЗУ було зрозуміло, що дані передані саме по цій особі.

Питання стосовно переведення до іншого відділення того ж самого ЗОЗ
Якщо у пацієнта 2 різні хвороби (наприклад інфаркт та гастрит, тобто абсолютно 2 різні випадки незалежні один від одного) і лікування здійснюється в межах одного ЗОЗ - спочатку пацієнта лікують в межах епізоду інфаркт, по результату пролікованого випадку передають дані в ЕСОЗ, виписують пацієнту направлення з типом трансфер(переведений до іншого ЗОЗ), виписують пацієнта, закривають епізод. Після цього інше відділення цього ж ЗОЗ приймає пацієнта та лікує йому гастрит.
Як результат лікарня матиме 2 різні проліковані випадки, що передані в ЕСОЗ, по одному пацієнту.

Повторне звернення пацієнта в межах одного захворювання при відкритому епізоді в межах одного ЗОЗ
В методичних рекомендаціях НСЗУ чітко прописано, що 1 госпіталізація = 1 епізод, який відкривається при госпіталізації в стаціонар та закривається при виписці з нього. Це стосується всіх випадків, навіть при переведенні в інший ЗОЗ.

Прийом лікаря та основні його складові
Для того щоб провести прийом лікар в нашій системі повинен зробити наступні кроки:
Пошук пацієнта → Прийом пацієнта → Медичні записи → Додавання направлення → Додавання причин ІСРС 2 → Додавання діагнозу → Додавання послуг АСНІ → Додавання епізоду → Завершення прийому → Продовження епізоду → Завершення епізоду

Діагностичні звіти
На даний момент існує два способи внесення та передачі інформації до Центральної бази даних НСЗУ – проведення прийому та заповнення Діагностичних звітів.
Проведення прийому входить в роботу лікаря, тому що в прийомі завжди встановлюється діагноз, а встановити діагноз може тільки лікар.
Діагностичні звіти не містять діагнозу, в них вказується заключення. Тому вони доступні не тільки лікарям. Діагностичний звіт передається за результатами будь-якого дослідження, яке не вимагає встановлення діагнозу. Наприклад, лаборант отримав результати дослідження крові, він може внести отримані дані через Діагностичний звіт та надіслати інформацію в НСЗУ.
Діагностичний звіт може надіслати як лікар, так і інший уповноважений співробітник закладу охорони здоров’я вторинної ланки надання медичної допомоги (згідно вимог НСЗУ).

КСЗІ (Комплексна Система Захисту Інформації)
Комплексна система захисту інформації (КСЗІ) – сукупність організаційних і інженерно-технічних заходів, які спрямовані на забезпечення захисту інформації від розголошення, витоку і несанкціонованого доступу.
Організаційні заходи є обов'язковою складовою побудови будь-якої КСЗІ. Інженерно-технічні заходи здійснюються в міру необхідності.
Відповідно до чинного законодавства України і вимог окремих нормативних документів – Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та Закону України «Про захист персональних даних» обов'язковому захисту інформації підлягає:
- інформація, що є власністю держави,
- інформація з обмеженим доступом, вимоги до захисту якої встановлені законом, в т.ч. персональні дані громадян.
Нelsi надійно захищає дані користувачів. Вона розгорнута на хмарному середовищі. Всі дані зберігаються у дата-центрі, який отримав сертифікат комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) від Державної служби спеціального зв’язку і захисту інформації України. Дані, які вносяться в систему, передаються в дата-центр зашифрованими каналами зв'язку.
Система Helsi має Атестат відповідності КСЗІ, який засвідчує забезпечення захисту інформації відповідно до вимог нормативних документів. Дія цього Атестату розповсюджується на всі медичні заклади, які уклали договір з Helsi та склали відповідний внутрішній Акт розгортання технічного майданчика.
Обробка персональної інформації громадян відбувається в правовому полі України.

68. Які зміни несе реформа для пацієнта?
Зміни для пацієнта:
- можливість обрати лікаря незалежно від місця реєстрації;
- можливість безоплатно отримувати первинну та спеціалізовану медичну допомогу в тому медичному закладі, який обирає пацієнт;
- можливість отримати ліки за програмою "Доступні ліки" в будь-якій аптеці;
- можливість впливати на якість обслуговування та сервісу в медичному закладі.

69. Як вибрати лікаря?
Знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра в закладі, який підключений до Електронної системи охорони здоров'я та має договір з НСЗУ. Ознайомитися з переліком закладів та перевірити, чи працюють там лікарі, з якими можна укласти декларацію, зручно на сайті НСЗУ за посиланням https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map.
1.Записатися на прийом до лікаря та прийти до нього у визначений час з паспортом, РНОКПП (раніше - ІПН) та мобільним телефоном.
2.На прийомі повідомити, що хочете укласти з лікарем декларацію.
3.Перевірити внесені про вас в систему дані, отримати та підписати паперовий екземпляр декларації.
4.В подальшому при виникненні питань щодо здоров'я звертатися саме до цього лікаря.

70. Скільки часу діє декларація на обслуговування?
Декларація з сімейним лікарем або терапевтом безстрокова. Вона діє доти, доки пацієнт не вирішить обрати іншого лікаря.
Для дитини декларація з педіатром діє до 18 років. Потім потрібно укласти декларацію з сімейним лікарем або терапевтом.

71. Як змінити сімейного лікаря?
Якщо пацієнт незадоволений якістю обслуговування обраним лікарем або з інших причин, він має право обрати іншого лікаря для себе та своєї дитини. Для цього потрібно звернутись до лікаря, якого пацієнт бажає обрати, та підписати нову декларацію. Попередня декларація розривається автоматично і нарахування за пацієнта переходять новому лікарю. Процедура зміни лікарів безкоштовна. Кількість перепідписання декларацій не обмежена.

72. Особливості вибору лікаря в сільській місцевості
У селі, на відміну від міста, сімейного лікаря обирає місцева громада. Для того, щоб лікар вирішив працювати в сільській місцевості, йому створюють гідні умови життя та праці - достойна заробітня плата, житло з водопостачанням і опаленням, службовий транспорт та необхідне медичне обладнання. Важливим також є доступ до мережі Інтернет, щоб забезпечити можливість швидкого зв'язку як з пацієнтами, так і з лікарями спеціалізованої допомоги.
Якщо в селі проживає невелика кількість людей, один сімейний лікар може обслуговувати декілька населених пунктів, які розташовані поряд. У цьому випадку він отримує підтримку декількох місцевих громад.

73. Декларація буде укладатися у паперовому вигляді чи електронному? Який юридичний статус цього документу?
Уся інформація, необхідна для заповнення декларації, вноситься в електронну систему, після чого роздруковуються два примірники, які підписуються пацієнтом. Один примірник пацієнт забирає з собою, інший залишається в медичному закладі. В електронному вигляді декларація зберігається в Центральній базі даних Електронної системи охорони здоров'я.
Згідно статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" кожен з документів (електронний та паперовий) є оригіналом і має однакову юридичну силу.

74. Чи можу я укласти декларацію з вузьким спеціалістом на обслуговування, якщо у мене хронічне захворювання?
Укладати декларацію з лікарем спеціалізованої допомоги не потрібно. В рамках реформи можна звернутись до будь-якого лікаря в будь-яку клініку, яка має діючий договір з НСЗУ та має можливість надати послугу за направленням. Направлення може надати сімейний лікар (терапевт, педіатр) або лікуючий лікар.

75. Мені потрібно кожного разу брати направлення до лікаря, в якого я на обліку?
У випадку хронічного захворювання брати направлення на кожен прийом до лікаря, який обслуговує вас тривалий час, не потрібно.

76. Чи можу я отримати направлення від свого імені для родича?
Ні, направлення виписується після проведення прийому для пацієнта, який був присутній на прийомі. Якщо родич не може бути присутній особисто, можна зв’язатись із лікарем засобами телекомунікації (Skype, Viber, телефон тощо) або викликати лікаря додому.

77. Як мені зрозуміти, до якого лікаря в мене виписане направлення?
Направлення виписується не до конкретного лікаря, а на послугу. Подивитись, на яку послугу виписане направлення, можна в роздрукованому направленні або в особистому кабінеті на сайті helsi.me. Після завершення прийому в розділі Візити буде можливість переглянути прийом, в якому є розділ Виписані направлення. Перегляд даної інформації можливий тільки з верифікованого профілю.

78. Чи можу я звернутись за направленням до лікаря в приватну клініку?
Так, якщо заклад, до якого ви звертаєтесь, має угоду з НСЗУ, послуга за направленням має бути надана пацієнтові безкоштовно.

79. До якого лікаря можна звернутись без направлення?
Направлення необов’язкове у разі самозвернення до психіатра, нарколога, стоматолога, фтизіатра та гінеколога, в тому числі дитячого та підліткового віку.

80. Якщо в мене немає направлення, я можу звернутись до лікаря вторинної ланки?
Якщо ви звертаєтеся до вузького спеціаліста без направлення, вам потрібно буде заплатити за прийом. Тарифи на конкретну послугу в такому випадку клініка визначає самостійно.
Також, якщо ви бажаєте пролікуватися в стаціонарі без направлення лікаря - за таку госпіталізацію потрібно буде заплатити.

81. Якщо мій сімейний лікар відсутній, хто мені випише направлення?
Направлення може виписати лікар первинної або спеціалізованої допомоги. Якщо лікар відсутній, це замість нього зможе зробити спеціаліст, який на даний час його замінює.

82. Як відбувається процедура підпису декларації між лікарем та пацієнтом
Лікар або уповноважений працівник медичного закладу (працівник реєстратури, медсестра):
- вводить дані пацієнтів (пацієнт повинен мати при собі паспорт та РНОКПП) в Електронну систему охорони здоров'я;
- реєструє декларацію в системі, після чого на мобільний телефон пацієнта надійде СМС з кодом, який пацієнт має повідомити працівнику закладу;
- роздруковує з електронної системи дві копії декларації, які пацієнту необхідно підписати після перевірки на правильність внесених даних;
- одну з копій пацієнт забирає з собою, інша лишається у закладі.

83. Які документи повинен мати пацієнт для укладання декларації з лікарем?
Один з таких документів, що посвідчує особу:
- паспорт громадянина України;
- тимчасове посвідчення громадянина України;
- свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку);
- посвідка на постійне проживання в Україні;
- посвідчення біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
- РНОКПП (раніше - ІПН).

84. Чи укладається декларація із пацієнтом - не громадянином України?
Для укладення декларації не громадянин України повинен мати посвідку на постійне проживання в Україні.

85. Чи можна укласти декларацію із лікарем не за місцем проживання пацієнта?
Пацієнт сам обирає лікаря, з яким хоче укласти декларацію, незалежно від місця проживання. Він може орієнтуватись на якість консультацій, які надавались раніше, на відгуки інших пацієнтів, на зручність розташування медичного закладу - вибір тепер за пацієнтом.

86. Чи потрібно надання згоди на обробку персональних даних пацієнтом при підписанні декларації?
Пацієнт (чи його законний представник) шляхом підписання декларації підтверджує, що усвідомлює мету збирання та обробки своїх персональних даних. Тобто, підписуючи декларацію з терапевтом, педіатром чи сімейним лікарем, людина погоджується, що її персональні дані (чи дані її дитини/ підопічного (недієздатної особи) в електронній системі будуть доступні для обробки лікарем, з яким укладено декларацію, та лікарями, до яких вона буде звертатися за медичною допомогою за направленням свого лікаря.

87. Яка процедура перепідписання декларації
Процедура перепідписання декларації аналогічна процесу підписання.

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ
 

Категорія: Судова медицина | Переглядів: 917 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Меню співзасновника
 
 
Посилання
Новини
Події
Кіно з субтитрами
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**