Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Четвер, 02.05.2024, 07:56
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [65]
Правові новини [216]
Правознавство [144]
Адвокатура [101]
Кримінал [84]
Консультація [75]
Судова медицина [21]
Країна глухих [105]
Адміністратор [10]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Довідник
 
Головна » 2022 » Лютий » 8 » Міністерство соціальної політики України дає роз'яснення з питань застосування окремих положень законодавства (4 частина)
19:07
Міністерство соціальної політики України дає роз'яснення з питань застосування окремих положень законодавства (4 частина)

Продовження - 4 частина. Початок статті дивитися тут: 3 частина

Питання 88.
Доброго ранку. Мене звуть Наталя, м.Синельникове Дніпропетровської області. Маю дитину з інвалідністю 7 років, підгрупа А. Підкажіть будьте ласкаві, чи буде фінансування у 2022 році по постанові 309? Дякую.
Відповідь 88.
Законом України “Про Державний бюджет України на 2022 рік” Мінсоцполітики за КПКВК 2507100 передбачено видатки в сумі 155 022,6 тис. гривень.

Питання 89.
Здравствуйте, скажите пожалуйста, что по поводу постановления 309 на 2022 год, будет ли финансирование?
Відповідь 89.
Законом України “Про Державний бюджет України на 2022 рік” Мінсоцполітики за КПКВК 2507100 передбачено видатки в сумі 155 022,6 тис. гривень.

Питання 90.
Микола Хижняк, людина з інвалідністю по зору II групи запитує: Чи можливо змінити стандарти цінників на продукцію в магазинах, щоб вони були надруковані збільшеним контрастним шрифтом і адаптовані для слабозорих людей?
Відповідь 90.
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 423 (зі змінами), порушене питання не відноситься до компетенції Мінсоцполітики.

Питання 91.
Людина з інвалідністю по зору запитує: чи можливо гцоб держава робила замовлення з виготовлення продукції на підприємствах Українського товариства сліпих?
Відповідь 91.
Законодавством європейських країн, яким регулюється сфера державних закупівель, передбачено застосування зарезервованих контрактів.
Статтею 20 Директиви 2014/24/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу від 26 лютого 2014 року врегульоване питання зарезервованих контрактів. Зокрема держави-члени можуть зарезервувати право брати участь у процедурах державних закупівель для спеціальних підприємств, які наймають людей з інвалідністю, та суб’єктів господарювання, головною метою яких є соціальна і професійна інтеграція осіб з інвалідністю та малозабезпечених осіб, або вони можуть забезпечувати виконання таких контрактів у контексті захищених програм зайнятості, за умови, що принаймні 30% працівників цих підприємств, суб’єктів господарювання або програм складають люди з інвалідністю або робітники з малозабезпечених верств населення.
До сфери діяльності Міністерства економіки належать питання формування та реалізації державної політики у сфері праці та зайнятості населення, а також державних та публічних закупівель.

Питання 92.
Як дитина з розладом артистичного спектру та симптоматичною епілепсією може отримати путівку на санаторно-курортне лікування?
Відповідь 92.
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 423 (зі змінами), порушене питання не відноситься до компетенції Мінсоцполітики.

Питання 93.
Доброго дня, шановні! Вас турбує ГО “Спілка нечуючих юристів”. В Україні так і не було прийнято закон про українську жестову мову, в якому було б чітко і детально визначено порядок створення і організації надання сурдоперекладницьких послуг у системі правосуддя.
Відповідь 93.
Статтею 16 Законом України “Про соціальні послуги” (далі - Закон) визначено, що переклад жестовою мовою відноситься до базових соціальних послуг.
Відповідно до статті 17 Закону соціальні послуги надаються надавачами соціальних послуг державного, комунального, недержавного секторів незалежно від джерел фінансування відповідно до державних стандартів соціальних послуг. Державні стандарти соціальних послуг та порядок їх розроблення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.
Наказ Мінсоцполітики від 06.05.2021 № 220 “Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги перекладу жестовою мовою”, зареєстрований в Мін’юсті 18.06.2021 за № 819/36441 визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги перекладу жестовою мовою, показники її якості для надавачів соціальних послуг усіх форм власності, які надають цю послугу та який застосовується для організації надання соціальної послуги (у тому числі з використанням знакових систем та словесною мовою) під час відвідування особами з порушенням слуху та мовлення адміністративних органів, соціальних, медичних, освітніх та інших установ і закладів, при купівлі товарів, робіт і послуг.
Варто також зазначити, що з березня 2021 року запроваджено роботу пілотного проекту “Почуй мене”, який реалізовує державна установа “Урядовий контактний центр” за номером телефону гарячої лінії 1539.
Метою проекту “Почуй мене” є полегшення особам з порушенням слуху комунікації з органами державної влади, де є можливість скористатися послугою сурдоперекладача під час дистанційного звернення через гарячу лінію.
Додатково зазначаємо, що з метою створення безперешкодного доступу в установах, організаціях та закладах України для осіб з порушенням слуху, ВГОІ “Українське товариство глухих”, непромислова сфера якого фінансується за рахунок коштів державного бюджету, запроваджено роботу програми “Сервіс УТОГ” (https://service.utog.org/app) - системи відеозв’язку з перекладачем жестової мови, яка є доступною для використання як особам з порушенням слуху так і працівникам установ, організацій та закладів. “Сервіс УТОГ” працює з багатьма програмами та додатками з функцією відеозв’язку, які встановлені на персональному комп’ютері, смартфоні або планшеті.
Система відеозв’язку з перекладачем жестової мови “Сервіс УТОГ” реалізована віртуально в альфа-версії через веб-компонент та сервер УТОГ через зовнішні, встановлені у абонента додатки Viber та WhatsApp.
Використання системи “Сервіс УТОГ” є безкоштовним як для осіб з порушенням слуху, так і для установ, організацій та закладів, під час їх комунікації з особами, які мають порушення слуху.
Цей мобільний додаток доступний для завантаження в Google Play Market.

Питання 94.
Один вопрос: какие возможны пути для улучшения предоставления услуг социальными работниками в отдаленных старостинских округах, как улучшить, что бы каждый пенсионер мог получить пенсию, услугу врача, услуги почты, кто доставит таким людям продукты и сопроводит в больницу, потому что те ФАПы, что там есть, они не могут эффективно помочь?
А так же хотят оптимизировать мелкие почтовые отделения в селах - это неудобно для людей преклонного возраста. С уважением, Константин Гончаренко.

Відповідь 94.
Організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам / сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, зумовлених, зокрема, похилим віком, інвалідністю, частковою або мовною втратою рухової активності, визначено Законом України “Про соціальні послуги” (далі - Закон).
Відповідно до статті 17 Закону соціальні послуги надаються надавачами соціальних послуг державного, комунального, недержавного секторів незалежно від джерел фінансування відповідно до державних стандартів соціальних послуг.
Пунктом 6.2 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760, зареєстрованим в Мін’юсті 22.11.2013 за № 1990/24522 (зі змінами) (далі - Державний стандарт догляду вдома), передбачено, що основними заходами, що становлять зміст соціальної послуги догляду вдома осіб похилого віку та осіб з інвалідністю є:
-для отримувачів соціальної послуги III групи рухової активності: допомога у веденні домашнього господарства; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги (у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з такої допомоги); допомога в оформленні документів, внесення платежів;
-для отримувачів соціальної послуги IV, V групи рухової активності та дітей з інвалідністю віком від трьох до 18 років: допомога у веденні домашнього господарства; допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування тощо); допомога при пересуванні по квартирі; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами; навчання навичкам самообслуговування; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; психологічна підтримка; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги (у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з такої допомоги); допомога в оформленні документів, внесення платежів (для дітей з інвалідністю за потреби);
-для отримувачів соціальної послуги з когнітивними розладами, психічними та поведінковими розладами: допомога у веденні домашнього господарства; допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування тощо); допомога в організації взаємоді з іншими фахівцями та службами; навчання навичкам самообслуговування; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; психологічна підтримка; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги (у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з такої допомоги); допомога в оформленні документів, внесення платежів.
Разом з цим, пунктом 1 розділу VIII Державного стандарту соціальної послуги натуральної допомоги, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 25.03.2021 № 147, зазначено, що основні заходи, що становлять зміст соціальної послуги, передбачають: прання білизни та одягу; прасування; ремонт одягу (дрібний); пошиття одягу; перукарські послуги; послуги манікюрниці (педикюрниці); ремонт взуття; косметичне, вологе, генеральне прибирання житла; миття, заклеювання вікон; побілка стін вапном; чищення пічних димоходів; забезпечення паливом; рубання (розпилювання) дров; принесення вугілля, дров; обробіток присадибної ділянки; косіння трави біля будинку/паркану; ремонтні роботи; допомога при консервуванні овочів та фруктів; організація харчування; надання продуктів харчування, предметів і засобів особистої гігієни, санітарно-гігієнічних засобів та засобів догляду, одягу, взуття та інших предметів першої необхідності.
Відповідно до статті 18 Закону соціальні послуги надаються шляхом ведення випадку, що включає такі етапи:
1)аналіз заяви / звернення про надання соціальних послуг, повідомлення про осіб / сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах або в ситуаціях, що загрожують життю чи здоров’ю особи;
2)оцінювання потреб особи / сім’ї у соціальних послугах;
3)прийняття рішення про надання соціальних послуг з урахуванням індивідуальних потреб особи і сім’ї;
4)розроблення індивідуального плану надання соціальних послуг;
5)укладення договору про надання соціальних послуг;
6)виконання договору про надання соціальних послуг та індивідуального плану надання соціальних послуг;
7)здійснення моніторингу надання соціальних послуг та оцінювання їх я кості.
Рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг екстрено (кризово) приймається невідкладно, не пізніше однієї доби з моменту одержання відповідної заяви, звернення, повідомлення (стаття 21 Закону України “Про соціальні послуги”).

Питання 95.
Постанова 859 по уходу за инв. І гр. требует изменений! Я уже больше года без ухаживающего! В перечень документов внесена - справка копии акта МСЕК. Ее не выдают на руки никому. Уберите ее с перечня. И почему только можно оформить 1 линию родства? А если ее нет? Почему нельзя оформить любого?
И нужно убрать совокупный доход, учитывают абсолютно все доходы, даже выплаты на ребенка! Меняйте постановление! Сколько еще жить без ухаживающего, а я имею I группу инвалидности!

Відповідь 95.
3 метою удосконалення Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859 “Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі” (далі — Постанова № 859), та приведення його у відповідність до Закону України “Про соціальні послуги” (далі - Закон), Урядом прийнято постанову від 20.10.2021 № 1074 “Про внесення змін до Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі” (далі - Зміни).
Змінами, зокрема, унормовано перелік документів, на підставі яких призначається компенсація, у тому числі, визначено подання копії довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю).
Згідно із Законом соціальні послуги з догляду можуть надаватись фізичними особами, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі.
Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06.10.2021 № 1040 “Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі”.
Разом з тим необхідно зазначити, що підтримка осіб, які потребують соціального захисту, зокрема осіб з інвалідністю І групи, також забезпечується шляхом надання соціальних послуг, у тому числі догляду вдома, з урахуванням потреб та відповідно до державних стандартів надавачами соціальних послуг державного / комунального сектору за рахунок бюджетних коштів незалежно від доходу отримувача соціальних послуг.

Питання 96.
Почему мало учебно-ресурсных центров? Ведь на инклюзии многие дети не высиживают урок и мама нервничает, и ребенок ничему не учится. Почему учителя не могут приходить в гщнтры реабилитации к деткам на индивидуальном обучении? Ведь дневной уход там есть. А то приходиться и в снег, и в дождь, и в жару ребенка тягать и ещё при пандемии. Мы идём в школу, потом идём в центр в разное время, режима нет никакого, а постоянный стресс детям. Неужели два департамента не могут согласовать - я имею ввиду соцзащиту и освиту?
Відповідь 96.
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 423 (зі змінами), порушене питання не відноситься до компетенції Мінсоцполітики

Питання 97.
Чи можливе створення державної програми “Мережа підтримки родин людей з інвалідністю протягом усього життя”, яка буде включати в себе надання соціальних послуг раннього втручання, денного догляду, асистента дитини з інвалідністю, тимчасового відпочинку для батьків/осіб, які здійснюють догляд за дітьми/особами з інвалідністю, асистента матері дитини з інвалідністю, соціально - трудової адаптації, супроводу під час трудової зайнятості, підтриманого проживання, а також скасування статусу недієздатності та заміна його на підтримане прийняття рішення.
Відповідь 97.
Розвиток сімейних форм виховання є пріоритетним завданням Міністерства соціальної політики України, яке вживає заходів для популяризації важливості виховання та розвитку дитини, ролі територіальної громади у забезпеченні найкращих інтересів дитини, неприпустимості розлучення дитини з батьками через особливості її розвитку, упровадження успішних методик зі світової практики, що спрямовуються на підтримку сімей з дітьми, які мають порушення розвитку або в яких є ризик виникнення таких порушень, створення умов для розвитку дитини яку звичному, так і новому для неї середовищі.
Однією із успішних світових методик у зазначеному напрямі є розвиток системи раннього втручання.
Послуга раннього втручання — міждисциплінарна, сімейно-центрована комплексна послуга, яка поєднує медичну, психологічну, соціальну та освітню складові, спрямовується на раннє виявлення та профілактику порушень у дітей, покращення їхнього розвитку, підвищення якості їхнього життя, супровід і підтримку сімей з дітьми, у яких виявлено порушення розвитку.
Важливим кроком до популяризації послуги раннього втручання та її впровадження на рівні адміністративно-територіальних одиниць, у закладах охорони здоров’я, соціального захисту, дошкільної освіти стало схвалення Концепції створення та розвитку системи раннього втручання (розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 № 517), яка визначає напрями і основні завдання запровадження цієї системи.
На виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 № 517 Мінсоцполітики було подано на розгляд Уряду проект розпорядження Кабінету Міністрів України “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення та розвитку системи раннього втручання” (далі - План заходів), який затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 1117. Здійснюється робота щодо розроблення проекту Закону України “Про раннє втручання” (щодо врегулювання механізмів створення ефективної системи раннього втручання в Україні, що сприятиме розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя).
Заходи щодо впровадження системи раннього втручання визначено планом заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2021 р. № 883.
Робота щодо розвитку системи раннього втручання триває.

Питання 98.
Що планує зробити Мінсоцполітики для збереження санаторію ”Слов’янський”?
Відповідь 98.
Враховуючи важливість вирішення питання необхідності забезпечення стабільної роботи санаторію “Слов’янський” Мінсоцполітики підтримує пропозицію щодо його збереження з метою лікування та адаптації до життя осіб з інвалідністю та у межах повноважень на виконання доручення Прем’єр- міністра України Шмигаля Д.А. від 24.06.2021 № 31170/1/1-21 до доповідної записки Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю Баранцової Т. В. від 22.06.2021 стосовно відновлення роботи санаторію “Слов’янський” Дочірнього підприємства “Санаторно-курортний комплекс реабілітаційний центр “Слов’янський курорт” ПрАТ “Укрпофоздоровниця” та подальшого його функціонування, листами від 15.07.2021 № 12533/0/2-21/20 та від 19,10.2021 № 17800/0/2-21/20 поінформувало Донецьку обласну державну адміністрацію, що опрацювання питання доцільності прийняття у державну власність зазначеного санаторію можливе за умови надходження техніко-економічного обгрунтування забезпечення ефективного використання цього майна за цільовим призначенням з визначенням обсягів та джерел фінансування видатків на його утримання, добудову, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний та поточний ремонт.
На сьогодні до Мінсоцполітики техніко-економічне обґрунтування не надходило.
Також, Мінсоцполітики листом від 29.11.2021 № 20125/0/2-21/20 направило звернення до ПрАТ “Укрпофоздоровниця” щодо внесення пропозиції ініціювання замовлення додаткового аудиту фінансової звітності Дочірнього підприємства “СКРЦ “Слов’янський курорт”. Наразі, відповідь з боку ГІрАТ “Укрпофоздоровниця” до Управління не надходила.

Питання 99.
Прошу надіслати мені на електронну адресу назву сайту, на якому міститься інформація про всі безкоштовні послуги, які надає держава для таких пенсіонерів, як я: - у мене стаж 40 років, вдова, особа з інвалідністю її групи, внутрішньо переміщена особа.
Відповідь 99.
Питання соціального захисту осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, у тому числі право їх на пільги, врегульовано Законами України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю та іншими нормативно-правовими актами”.
Відповідно до статті 4 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” діяльність держави щодо осіб з інвалідністю виявляється у створенні правових, економічних, політичних, соціальних, психологічних та інших умов для забезпечення їхніх прав і можливостей нарівні з іншими громадянами для участі в суспільному житті та полягає у:
-виявленні, усуненні перепон і бар’єрів, що перешкоджають забезпеченню прав і задоволенню потреб, у тому числі стосовно доступу до об’єктів громадського та цивільного призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу (далі - об’єкти фізичного оточення), транспорту, інформації та зв’язку, а також з урахуванням індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів - до освіти, праці, культури, фізичної культури і спорту;
-охороні здоров’я;
-соціальному захисті;
-забезпеченні виконання індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю;
-наданні пристосованого житла;
-сприянні громадській діяльності.
Соціальний захист осіб з інвалідністю є складовою діяльності держави щодо забезпечення прав і можливостей осіб з інвалідністю нарівні з іншими громадянами та полягає у наданні пенсії, державної допомоги, компенсаційних та інших виплат, пільг, соціальних послуг, здійсненні реабілітаційних заходів, встановленні опіки (піклування) або забезпеченні стороннього догляду.
Нормативно-правові акти, а також роз’яснення стосовно права осіб з інвалідністю на пільги, в межах компетенції Мінсоцполітики, розміщено на веб- сайті міністерства (https://www.msp.gov.ua/) в розділі “Інвалідність”.

Питання 100.
Проблемним залишається питання доступності транспорту для людей з інвалідністю, к в містах, так і в сільській місцевості. Громадський транспорт не є адаптованим, а таксі є дороговартісним. Чи буде продовжено програму, яка оголошувала конкурс на створення соціального таксі в громадах?
Відповідь 100.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 № 189 “Деякі мигання використання коштів, передбачених у державному бюджеті для придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно- рухового апарату, та інших маломобільних груп населення” (зі змінами) визначено механізм придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення.
Законом України “Про Державний бюджет України на 2022 рік” Мінсоцполітики за бюджетною програмою 2507030 “Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю” за напрямом “Придбання автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату” передбачено бюджетні видатки в сумі 30 000,0 тис. грн для придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення.

Питання 101.
Чому пільговий проїзд для осіб з інвалідністю скасовується з 1 травня до 15 жовтня?
Відповідь 101.
Питання надання пільгового проїзду особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю врегульовано Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” (далі - Закон) та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до Закону особи з інвалідністю І та II груп, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю (не більше ніж одна особа, яка супроводжує особу з інвалідністю І групи або дитину з інвалідністю), мають право на безоплатний проїзд у пасажирському міському транспорті (крім таксі).
Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю (не більше однієї особи, яка супроводжує особу з інвалідністю або дитину з інвалідністю), мають право на 50 -відсоткову знижку вартості проїзду на внутрішніх лініях (маршрутах) повітряного, залізничного, річкового та автомобільного транспорту в період з 1 жовтня по 15 травня.
Для поширення цієї пільги на більший період потрібні додаткові ресурси.

Питання 102.
Сьогодні в Луганській області проживає близько З0 тис. осіб з інвалідністю. Всі ми потребуємо комплексній: реабілітаційних послуг. Це питання є надважливим для нас. До 2014 року в області діяв Луганський міжрегіональний центр професійної, медико-фізичної та соціальної реабілітації. На жаль, він залишився на тимчасово окупованій території. Ми звертаємось з наступним. На підконтрольній території області просимо перереєструвати та відновити роботу Луганського міжрегіонального центру професійної, медико-фізичної та соціальної реабілітації Він має стати закладом комплексної реабілітації для всіх осіб з інвалідністю, незалежно від групи інвалідності та нозологій захворювань.
Відповідь 102.
Відповідно до Закону України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в України” від 06 жовтня 2005 року № 2961-IV потребу в комунальних реабілітаційних закладах визначають місцеві органи виконавчої влади. Рішення про їх створення приймаються органами місцевого самоврядування.

Питання 103.
Мені 69 років, 50 років страхового стажу, до 2019 року інвалід 2-ї групи по опорно-руховому апарату, у 2019 після ампутації нижньої кінцівки стала інв. 1-ї групи. Маю довідку МСЕК "Потребує постійного стороннього догляду". Є підтвердження (після огляду, мед.фахівців на дому) обласного МСЕК на забезпечення мене дорожнім кріслом-коляскою з електроприладом, але до цього часу питання не вирішується, як і питання забезпечення мене підгузниками - теж не вирішене, хоча в моїй карті ІПР є відмітка про надання мені підгузників, хоча багато разів по телефону (я не ходяча) зверталась до сімейного лікаря, у районну мед.установу, в районну службу соцзахисту і всі тільки обіцяють вирішити питання. Прошу допомогти мені, бо моя пенсія недостатня для закупівлі цих приладів, Два роки після операції я добиваюсь таких льгот, нервую (а мені не молена нервувати після інфаркту), а районні служби не виконують своїх службових обов'язків. Тому, на жаль, я вимушена звернутись до вас.
Відповідь 103.
Органом соціального захисту населення 02.12.2021 сформовано відповідний макет документів та захищеними каналами зв'язку та поштою надіслано до Донецького територіального відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, для сформування направлення на забезпечення Кобець Любов дорожні кріслом колісним. Питання полягало у тому, що не коректно було заповнено Індивідуальну програму реабілітації в частині визначення засобу пересування. Заявниця про це була повідомлена, проте лише за втручання органу соціального захисту дане питання було вирішене.

Категорія: Консультація | Переглядів: 510 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Меню співзасновника
 
 
Посилання
Новини
Події
Кіно з субтитрами
Календар
«  Лютий 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**