Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Субота, 20.04.2024, 13:11
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [65]
Правові новини [216]
Правознавство [144]
Адвокатура [101]
Кримінал [84]
Консультація [75]
Судова медицина [21]
Країна глухих [105]
Адміністратор [10]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Довідник
 
Головна » 2013 » Липень » 4 » Закон України “Про громадські об’єднання” в запитаннях та відповідях (1 частина)
20:44
Закон України “Про громадські об’єднання” в запитаннях та відповідях (1 частина)

З 1 січня 2013 року введений в дію Закон України “Про громадські об’єднання” (далі – Закон), який визначає правові та організаційні засади реалізації права на свободу об’єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об’єднань.
Дія цього закону поширюється на суспільні відносини у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об’єднань в Україні.
Дія цього Закону не поширюється на суспільні відносини у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення:
-політичних партій;
-релігійних організацій;
-непідприємницьких товариств, що утворюються актами органів державної влади, інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування;
-асоціацій органів місцевого самоврядування та їх добровільних об’єднань;
-саморегулівних організацій, організацій, які здійснюють професійне самоврядування;
-непідприємницьких товариств (які не є громадськими об’єднаннями), утворених на підставі інших законів.
Особливості регулювання суспільних відносин у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення окремих видів громадських об’єднань можуть визначатися іншими законами.   
Неурядові організації інших держав, міжнародні неурядові організації (далі-іноземні неурядові організації) діють на території України відповідно до цього та інших законів України, міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною радою України.

Що таке громадське об’єднання (громадська організація, громадська спілка)?
Громадське об’єднання - це добровільне об’єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.
Організаційно-правова форма громадського об’єднання – громадська організація або громадська спілка.
Громадська організація - це громадське об’єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.
Громадська спілка – це громадське об’єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи.
Громадське об’єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу, основною метою якого не є одержання прибутку.

На яких принципах утворюються і діють громадські об’єднання?
Громадські об’єднання утворюються і діють на принципах:
-добровільності – передбачає право особи на вільну участь або неучасть у громадському об’єднанні, у тому числі в його утворенні, вступі в таке об’єднання або припиненні членства (участі) в ньому;
-самоврядності – передбачає право членів (учасників) громадського об’єднання самостійно здійснювати управління діяльністю громадського об’єднання відповідно до його мети (цілей), визначати напрями діяльності, а також невтручання органів державної влади, інших державних органів, органів влади Автономної республіки Крим, органів місцевого самоврядування в діяльність громадського об’єднання, крім випадів, визначених законом;
-вільного вибору території діяльності – передбачає право громадських об’єднань самостійно визначати територію своєї діяльності, крім випадків, визначених законом;
-рівності перед законом - передбачає, що громадські об’єднання є рівними у своїх правах та обов’язках відповідно до закону з урахуванням організаційно-правової форми, виду та/або статусу такого об’єднання;
-відсутності майнового інтересу їх членів (учасників) – передбачає, що члени (учасники) громадського об’єднання не мають права на частку майна громадського об’єднання та не відповідають за його зобов’язаннями. Доходи або майно (активи) громадського об’єднання не підлягають розподілу між його членами (учасниками) і не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого члена (учасника) громадського об’єднання, його посадових осіб (крім оплати їх праці та відрахувань на соціальні заходи);
-прозорості, відкритості та публічності. Прозорість, відкритість передбачає право всіх членів(учасників) громадського об’єднання мати вільний доступ до інформації про його діяльність, у тому числі про прийняті громадськими об’єднаннями рішення та здійснені заходи, а також обов’язок громадського об’єднання забезпечувати такий доступ. Публічність означає, що громадські об’єднання інформують громадськість про свої мету (цілі) та діяльність.

Які існують обмеження щодо утворення і діяльності громадських об’єднань?
Утворення і діяльність громадських об’єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення, забороняються.
Громадські об’єднання не можуть мати воєнізованих формувань.
Інші обмеження права на свободу об’єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об’єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров’я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Громадським об’єднанням можуть надаватися владні повноваження, крім випадків,передбачених законом.

Хто може бути засновником громадського об’єднання?
Засновниками громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 18 років, а молодіжної та дитячої громадської організації – 14 років.
Засновниками громадської спілки можуть бути юридичні особи приватного права, у тому числі громадські об’єднання зі статусом юридичної особи. Засновниками громадської спілки не можуть бути політичні партії, а також юридичні особи, щодо яких прийнято рішення щодо їх припинення або які перебувають у процесі припинення.
Кількість засновників громадського об’єднання не може бути меншою, ніж дві особи.
Засновниками громадської спілки не можуть бути юридичні особи приватного права, єдиним засновником яких є одна і та сама особа.  
Засновником громадської спілки не може бути юридична особа приватного права, якщо засновник (власник істотної участі) цієї юридичної особи внесений до переліку осіб, пов’язаних зі здійсненням терористичної діяльності, або щодо яких застосовано міжнародні санкції.
Під істотною участю слід розуміти пряме а опосередковане, самостійне або спільне з іншими особами володіння 10 і більше відсотками статутного (складеного) капіталу або голосів за придбаними акціями (частками) юридичної особи або незалежно від формального володіння можливість значного впливу на управління чи діяльність юридичної особи.
Засновником громадської організації не може бути особа, яку визнано судом недієздатною.
Повноваження засновника громадського об’єднання закінчуються після прийняття рішення про реєстрацію або прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання в установленому Законом порядку.

Хто можуть бути членами (учасниками) громадського об’єднання?
Членами (учасниками) громадської організації, крім молодіжної та дитячої, можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 14 років. Вік членів молодіжної, дитячої організації визначається її статутом у межах, встановлених законом.
Членами (учасниками) громадської спілки можуть бути юридичні особи приватного права, у тому числі громадські об’єднання зі статусом юридичної особи, фізичні особи, які досягли 18 років та не визнані судом недієздатними.

Який порядок утворення громадського об’єднання?
Утворення громадського об’єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколом.
Вимоги до протоколу установчих зборів - має місти відомості про:
-дату та місце проведення установчих зборів;
-осіб, які брали участь в установчих зборах;
-(невід’ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об’єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов’язково зазначаються відомості:
а) щодо фізичних осіб – прізвище, ім’я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;
б) щодо юридичних осіб – повне найменування, ідентифікаційний код, юридична адреса, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка уповноважена брати участь в установчих зборах. Ці дані засвідчуються підписом особи, уповноваженої брати участь в установчих зборах.
3) рішення про утворення громадського об’єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;
4) рішення про визначення найменування та за наявності – скороченого найменування громадського об’єднання;
5) рішення про затвердження статуту громадського об’єднання;
6)рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об’єднання відповідно до затвердженого статуту;
7) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об’єднання без додаткового уповноваження (далі – особа, уповноважена представляти громадське об’єднання), - для громадського об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об’єднання;
8) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, - для громадського об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи.
Юридична особа приватного права бере участь в утворенні громадської спілки через свого керівника або іншого уповноваженого представника, який діє на підставі довіреності на вчинення дій щодо утворення громадської спілки.
У разі утворення громадського об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, рішення вище передбачені п.5 та п.6, приймаються, якщо наявність статуту та/або утворення (обрання) органів управління передбачено рішенням про утворення такого об’єднання.
У протоколі установчих зборів можуть зазначатися відомості і про інші прийняті на цих зборах рішення стосовно утворення та/або діяльності громадського об’єднання.
Особа може бути обрана керівником, обрана до складу керівного органу громадського об’єднання, визначена особою, яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, або визначена особою, уповноваженою представляти громадське об’єднання, за наявності її особистої згоди.
Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем зборів.
Громадські об’єднання реєструються або повідомляють про своє утворення у порядку, передбаченому Законом, протягом 60 днів з дня проведення установчих зборів.
Дії від імені незареєстрованого громадського об’єднання або громадського об’єднання, повідомлення якого не прийнято в установленому Законом порядку, крім дій, пов’язаних з реєстрацією такого об’єднання або повідомлення про його утворення, забороняються.

Які вимоги до найменування громадського об’єднання?
Найменування громадського об’єднання визначається рішенням установчих збрів під час його утворення.  
Найменування громадського об’єднання складається з двох частин – загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").
Найменування громадського об’єднання викладається державною мовою. Громадське об’єднання може також викласти свою власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.
Власна назва громадського об’єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань або громадських об’єднань, повідомлення яких прийнято в установленому законом порядку.
Власна назва громадського об’єднання не може містити:
-найменування органу державної влади, органу влади АРК, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);
-власну назву громадського об’єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);
-інші позначення, використання яких обмежено законом.
Власна назва громадського об’єднання не може містити слова "державний", "комунальний", та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об’єднання  може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації.
Забороняється використання у власній назві громадського об’єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Власна назва громадського об’єднання має містити інформацію про статус громадського об’єднання ("дитяче", "молодіжне", "всеукраїнське") та може містити інформацію про його вид ("екологічне", "правозахисне" тощо).
Власна назва громадського об’єднання може місти ім’я (псевдонім) фізичної особи за умови попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом.
Громадське об’єднання має право на використання свого найменування з моменту реєстрації або прийняття в установленому законом порядку повідомлення про його утворення. Забороняється використання найменування громадського об’єднання фізичними та юридичними  особами, які не належать до цього громадського об’єднання без згоди такого громадського об’єднання для цілей, не пов’язаних з діяльністю цього громадського об’єднання.
Громадське об’єднання може також мати скорочене найменування, яке  визначається рішенням його установчих зборів або вищого органу управління – з’їзду, конференції, загальних зборів тощо (далі – вищий орган управління).
Зміна найменування громадського об’єднання здійснюється на засіданні вищого органу управління такого об’єднання з додержанням вимог Закону та статуту об’єднання (за наявності).

Які вимоги до статуту громадського об’єднання?
Статут громадського об’єднання має містити відомості про:
-найменування громадського об’єднання та за наявності – скорочене найменування;
-мету (цілі) та напрями його діяльності;
-порядок набуття і припинення членства (участі) у громадському об’єднанні, права та обов’язки його членів (учасників);
-повноваження керівника, вищого органу управління, інших органів управління (далі – керівні органи) громадського об’єднання, порядок їх формування та зміни складу, термін повноважень, а також порядок визначення особи, уповноваженої представляти громадське об’єднання, та її заміни (для громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи);
-періодичність засідань і процедуру прийняття рішень керівними органами громадського об’єднання, у тому числі шляхом використання засобів зв’язку;
-порядок звітування керівних органів громадського об’єднання перед його членами (учасниками);
-порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об’єднання та розгляду скарг;
-джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна громадського об’єднання;
-порядок створення, діяльності та припинення діяльності відокремлених підрозділів громадського об’єднання (у разі їх створення громадським об’єднанням, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи);
-порядок внесення змін до статуту;
-порядок прийняття рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також щодо використання його коштів та іншого майна, що залишилися після саморозпуску, - для громадського об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи.
У статуті громадського об’єднання можуть бути передбачені додаткові положення щодо утворення, діяльності і саморозпуску чи реорганізації громадського об’єднання, що не суперечать закону.
Статут громадського об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи (у разі, якщо наявність статуту такого об’єднання передбачена рішенням про його утворення), може не містити положень, передбачених вище п.5-8.

Який порядок реєстрації громадського об’єднання?
Громадське об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи, підлягає реєстрації в порядку, визначеному Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, з урахуванням особливостей, установлених законом “Про громадські об’єднання”.
Реєстрація громадського об’єднання здійснюється безоплатно органами виконавчої влади, на які відповідно до законодавства покладені повноваження з питань реєстрації громадських об’єднань (далі – уповноважений орган з питань реєстрації), за місцезнаходженням громадського об’єднання.  
Для реєстрації громадського об’єднання керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, протягом 60 днів з дня утворення громадського об’єднання подають (надсилають поштовим відправленням) до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об’єднання заяву за формою, затвердженою Міністерством юстиції України, до якої додаються:
-примірник протоколу установчих зборів;
-статут (у двох примірниках);
-відомості про керівні органи громадського об’єднання із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові (за наявності), дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номера телефону та інших засобів зв’язку, а також зазначені відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, до яких додається письмова згода цієї особи, якщо така особа не була присутня нa установчих зборах;
-заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи.
Заяву та документи, зазначені в п.3 і 4, підписує керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій. Справжність підпису зазначеної особи на заяві про реєстрацію громадського об’єднання засвідчується нотаріально.
Для реєстрації громадської спілки, крім документів, передбачених вище, подаються документи, які містять відомості  щодо структури власності засновників – юридичних осіб та фізичних осіб – власників істотної участі цих юридичних осіб.
Документи, які відповідно до вимог закону подаються (надсилаються) до уповноваженого органу з питань реєстрації, мають бути викладені державною мовою.
У разі неподання (не надсилання) документів для реєстрації громадського об’єднання протягом 60 днів з дня утворення таке громадське об’єднання не вважається утвореним.
На підставі поданих документів реєструючий орган протягом семи робочих днів з дня їх отримання приймає рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації громадського об’єднання, про направлення документів на доопрацювання чи про залишення документів без розгляду по суті.

Зa яких підстав допускається відмова у реєстрації громадського об’єднання?
1) наявність у статуті та рішеннях, відображених у протоколі про утворення громадського об’єднання, положень, що не відповідають Конституції України, статті 4 Закону України “Про громадські об’єднання”;
2) порушення вимог статей 7, 10 Закону України “Про громадські об’єднання” (щодо засновників, та найменування громадського об’єднання).
За відсутності підстав для відмови у реєстрації громадського об’єднання, для направлення документів на доопрацювання, або для залишення документів без розгляду по суті, уповноважений орган з питань реєстрації у межах строку (7 робочих днів):
-приймає рішення у формі наказу про реєстрацію громадського об’єднання;
-вносить до Реєстру громадських об’єднань відомості про зареєстроване громадське об’єднання та забезпечує внесення відомостей про зареєстроване громадське об’єднання як юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
-видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – виписка з Єдиного державного реєстру), свідоцтво про реєстрацію громадського об’єднання як громадської організації чи громадської спілки установленого Кабінетом міністрів України зразка (далі – свідоцтво про реєстрацію) та один примірник статуту з відміткою про реєстрацію.
За наявності підстав для відмови у реєстрації громадського об’єднання, уповноважений орган з питань реєстрації у межах строку (7 робочих днів), приймає рішення у формі наказу про відмову у реєстрації. Невід’ємним додатком до рішення є висновок за результатами правової експертизи, який має бути вмотивованим та містити вичерпні підстави відмови.
Копія рішення, видається (надсилається рекомендованим листом з повідомлення про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, не пізніше наступного дня після його прийняття. У разі прийняття рішення про відмову у реєстрації громадського об’єднання з підстави (порушення ст.7, 10 Закону) копія рішення надсилається разом з одним примірником статуту та документами, що подавалися для проведення реєстрації такого об’єднання (крім документів, до яких висловлені зауваження).

У яких випадках приймається рішення про направлення документів на доопрацювання?
Уповноважений орган з питань реєстрації у межах строку (7 робочих днів), приймає рішення у формі наказу про направлення документів на доопрацювання за наявності однієї або сукупності таких підстав:
-невідповідність таких документів вимогам статей 8, 9 11 Закону (стосовно членів (учасників) громадського об’єднання, порядку утворення та статуту);
-виявлення у статуті громадського об’єднання положень, які суперечать Закону (крім статті 4) та іншим законам України;
-порушення порядку створення громадського об’єднання як юридичної особи, встановленого законом:
а) наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як керівник, посадові особи інших керівних органів громадського об’єднання;
б) невідповідність відомостей, вказаних у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації громадського об’єднання як юридичної особи, відомостям, зазначеним у документах, що подані для проведення реєстрації громадського об’єднання.
Висновок за результатами правової експертизи, який є невід’ємним додатком до рішення, має містити вичерпні та вмотивовані (з посиланням на відповідні положення законів України) зауваження до поданих документів.
У разі прийняття рішення про направлення громадському об’єднанню поданих документів на доопрацювання копія рішення видається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, не пізніше наступного дня після його прийняття, разом з одним примірником статуту та документами, що подавалися для проведення реєстрації такого об’єднання (крім документів, до яких висловлені зауваження у висновку).

У яких випадках приймається рішення про залишення документів без розгляду по суті?
Уповноважений орган з питань реєстрації приймає рішення про залишення документів без розгляду по суті за наявності однієї або сукупності таких підстав:
-документи подані не в повному обсязі;
-неповнота відомостей у поданих громадськими об’єднаннями документах, яку не можна усунути без прийняття рішення про залишення документів без розгляду по суті;
-документи подані особою, яка не має на це повноважень;
-документи подано з порушенням строку подання документів для реєстрації громадського об’єднання;
-громадське об’єднання в установлений ч.19 ст.12 Закону (6 місяців з дня отримання копії рішення) не подало до уповноваженого органу з питань реєстрації виправлених документів.  
Уповноважений орган з питань реєстрації у межах строку (7 робочих днів), видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, копію рішення у формі наказу про залишення документів без розгляду по суті, один примірник статуту та документи, що подавалися для проведення реєстрації громадського об’єднання.

Який строк передбачений для приведення документів громадського об’єднання у відповідність та повторного пред’явлення уповноваженому органу з питань реєстрації?
Громадське об’єднання протягом шести місяців з дня отримання копії рішення про відмову у реєстрації громадського об’єднання з підстав (порушення вимог статей 7, 10 Закону (стосовно засновників та найменування громадського об’єднання), про направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті може усунути недоліки та подати документи уповноваженому органу з питань реєстрації в порядку, визначеному ст.12 закону. У разі виявлення у статуті громадського об’єднання положень, які суперечать цьому Закону та іншим законам України (крім випадків, зазначених у п.1 ч.10 ст.12 – не відповідність Конституції України), рішення про внесення змін до статуту громадського об’єднання приймається в порядку, визначено статтею 9 Закону (Утворення громадського об’єднання).
Уповноважений орган з питань реєстрації зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня надходження документів після усунення недоліків прийняти рішення про реєстрацію  громадського об’єднання та вчинити інші дії, передбачені ч.11 ст.12 Закону.  
Громадське об’єднання, яке протягом шести місяців з дня отримання копії рішення про відмову у реєстрації громадського об’єднання з підстав, передбачених пунктом 2 ч.10 (порушення вимог статей 7, 10 Закону стосовно засновників та найменування громадського об’єднання), про направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті не подало документи після усунення недоліків уповноваженому органу з питань реєстрації в визначеному Законом порядку, не вважається утвореним.
Рішення, дії чи бездіяльність уповноваженого органу з питань реєстрації, прийняті (вчинені) на підставі цієї статті, можуть бути  оскаржені до суду в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.

Чи може громадське об’єднання мати відокремлені підрозділи та який їх статус?  
Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням відповідного керівного органу громадського об’єднання згідно із статутом.
Відокремлені підрозділи громадського об’єднання не є юридичними особами.

Куди подаються відомості про відокремлені підрозділи громадського об’єднання та у якій формі?
Відомості подаються до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об’єднання.
Відомості подаються у формі реєстраційної картки, яка повинна містити такі дані:
-ідентифікаційний код громадського об’єднання як юридичної особи;
-повне найменування відокремленого підрозділу;
-місцезнаходження відокремленого підрозділу;
-прізвище, ім’я та по батькові керівника відокремленого підрозділу, його реєстраційний номер облікової картки платника податку;
-місцезнаходження реєстраційної справи громадського об’єднання.
До реєстраційної картки про створення відокремленого підрозділу додається рішення керівного органу громадського об’єднання про створення відокремленого підрозділу. Форму реєстраційної картки про створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання затверджує Міністерство юстиції України.
Повідомлення про закриття відокремленого підрозділу громадське об’єднання подає до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об’єднання за формою, затвердженою Міністерством юстиції України.

Які дії уповноваженого органу з питань реєстрації, при поданні документів про створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання?
Уповноважений орган з питань реєстрації, до якого подані документи про створення відокремленого громадського об’єднання, протягом трьох робочих днів вносить до реєстру громадських об’єднань відомості про відокремлений підрозділ громадського об’єднання та забезпечує внесення відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або приймає рішення про відмову у внесення до реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання. Копія рішення надається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) громадському об’єднанню не пізніше наступного дня після його прийняття.

У яких випадках уповноважений орган з питань реєстрації може відмовити у внесенні до реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання?
У разі неподання документів, передбачених ч.4 ст.13 закону (зазначені вище); наявності помилок у реєстраційній карті про утворення відокремленого підрозділу громадського об’єднання або якщо рішення про утворення відокремленого підрозділу прийнято не уповноваженим керівним органом громадського об’єднання.
    
Які необхідно подати документи для внесення змін до відомостей про склад керівних органів?
-заяву довільної форми;
-заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
-засвідчений печаткою громадського об’єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадського об’єднання про зміну зазначених осіб, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадського  об’єднання, та оформленого з дотриманням пунктів 1, 2, 6, 8 ч.2 статті 9 закону, та/або примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення;
-засвідчений печаткою громадського об’єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) протоколу засідання керівного органу громадського об’єднання, на якому відповідно до статут було скликано засідання вищого органу управління, якщо зміни прийняті вищим органом управління;
-відомості про керівні органи.
Документи, зазначені у п.1, 2 і 5 підписує керівник громадського об’єднання.

Які необхідно подати документи для внесення змін до відомостей про місцезнаходження?  
-заяву довільної форми;
-заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомосте про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
-свідоцтво (дублікат свідоцтва) про реєстрацію.
Документи зазначені у п.1 і 2 підписує керівник громадського об’єднання.

Які необхідно подати документи щоб повідомити про зміни до статуту?
-заяву довільної форми;
-заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
-примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого орану управління громадського об’єднання про внесення змін до статуту, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадського об’єднання, та оформленого з дотриманням ч.2 ст.9 Закону;
-засвідчений печаткою громадського об’єднання примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію протоколу засідання керівного орану громадського об’єднання, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління;
-два примірники статут з внесеними змінами;
-примірник оригіналу (дублікат) статуту та свідоцтво (дублікат свідоцтва) про реєстрацію.
Документи зазначені в п.1 і 2 підписує керівник громадського об’єднання.
Вимога подання інших документів про зміни у складі керівних органів, зміни особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміни місцезнаходження та зміни до статут не допускається.

Далі буде.

 

Категорія: Консультація | Переглядів: 1267 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Меню співзасновника
 
 
Посилання
Новини
Події
Кіно з субтитрами
Календар
«  Липень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**