Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Понеділок, 29.04.2024, 09:12
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [65]
Правові новини [216]
Правознавство [144]
Адвокатура [101]
Кримінал [84]
Консультація [75]
Судова медицина [21]
Країна глухих [105]
Адміністратор [10]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Довідник
 
Головна » 2019 » Березень » 26 » Щодо затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами
16:41
Щодо затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ
Міністерство охорони здоров'я України повідомляє про оприлюднення
проекту наказу Міністерства охорони здоров'я України
"Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації "Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти" та інструкції щодо її заповнення"

Проект наказу МОЗ України "Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації "Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти" та інструкції щодо її заповнення" розроблено Міністерством охорони здоров’я України відповідно до статті 3 Закону України "Про освіту", пункту 5 плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1008.
Зауваження та пропозиції приймаються Департаментом впровадження реформ МОЗ України протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому (вул.Грушевського, 7, м.Київ, 01601) або електронному вигляді на адресу: moznpa@meta.ua.
Контактна особа: Гаврилюк Андрій Олександрович.


ПРОЕКТ
Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації "Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти" та інструкції щодо її заповнення

 
Відповідно до статті 3 Закону України "Про освіту", пункту 5 Плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1008,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Медичні критерії для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами, що додаються.
2. Затвердити форму первинної облікової документації № 031/о «Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти» та інструкції щодо її заповнення, що додаються.
3. Департаменту впровадження реформ (Гаврилюк А.О.) в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря Янчука А.О.
 
В.о.Міністра У.СУПРУН

 
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Міністерства охорони здоров'я України
"Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації "Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти" та інструкції щодо її заповнення


Мета: затвердження медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації "Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивної форми освіти" та інструкції щодо її заповнення.
1. Підстава розроблення проекту акта
Проект наказу Міністерства охорони здоров'я України розроблено відповідно до статті 3 Закону України "Про освіту", пункту 5 плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1008.
2. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Проект наказу розроблено із залученням робочої групи з розробки проектів нормативно-правових актів з питань охорони здоров’я дітей, утвореної наказом МОЗ України від 20.06.2018 № 1171 за урахуванням досвіду Республіки Чехія та Міжнародної класифікації функціонування.
3. Суть проекту акта
Проект акта вводить 5 рівнів підтримки дітей відповідно до ступеню складності захворювання та з 01 січня 2020 року створює правові умови для використання Міжнародної класифікації функціонування для дітей з особливими освітніми потребами.
4. Правові аспекти
Нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є: Конституція України; Конвенція ООН про права дитини, ратифікована Постановою Верховної Ради від 27.02.1991 № 789-XII, Закон України "Про охорону дитинства"; Закону України "Про освіту", Основи законодавства України про охорону здоров’я.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Затвердження проекту наказу не потребує додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України.
6. Прогноз впливу
У зв’язку з тим, що основним завданням проекту акта є затвердження рівнів підтримки та форми висновку проект акта не впливає на ринкове середовище, розвиток регіонів, ринок праці, громадське здоров’я. Проект акта не впливає на екологію та навколишнє природне середовище.
6-1. Стратегічна екологічна оцінка
Проект наказу не потребує проведення стратегічної екологічної оцінки.
7. Позиція зацікавлених сторін
За предметом правового регулювання проект постанови не стосується:
- питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку;
- соціально-трудової сфери;
- сфери наукової та науково-технічної діяльності.
Реалізація проекту наказу матиме позитивний вплив на майбутнє дітей, які мають особливі потреби, що зазначено в прогнозі впливу, який додається.
Проект наказу підлягає опрацюванню з Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, Уповноваженим Президента України з прав людей з інвалідністю, Уповноваженим Президента України з прав дитини.
8. Громадське обговорення
З метою отримання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб проект наказу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства охорони здоров’я України.
9. Позиція зацікавлених органів
Проект наказу підлягає погодженню з Міністерством освіти і науки України, Міністерством соціальної політики України.
10. Правова експертиза
Проект наказу підлягає державній реєстрації у Міністерстві юстиції України.
11. Запобігання дискримінації
У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.
11-1. Відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки, що обмежують забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
12. Запобігання корупції
У проекті акта відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
13. Прогноз результатів
Затвердження проекту наказу дозволить створити умови для забезпечення дітей з особливими освітніми потребами освітніми послугами, підтримкою відповідно до їх потреб та впровадити Міжнародну класифікацію функціонування.
 
В.о. Міністраохорони здоров’я України Уляна СУПРУН

 

ПРОГНОЗ ВПЛИВУ
реалізації акта на ключові інтереси заінтересованих сторін

 

1. Суть проекту акта: Наразі існує ситуація, коли діти з особливими освітніми потребами отримують освітні послуги (інклюзивна освіта) без урахування важкості стану та рівня функціонування, що унеможливлює подальший розподіл коштів та впровадження заходів із забезпечення їх потреб у додатковому персоналі (асистент дитини, спеціальний педагог тощо), пристосуванні приміщень тощо.
 
2. Вплив на ключові інтереси усіх заінтересованих сторін

Заінтересована сторона Ключовий інтерес Очікуваний (позитивний чи негативний) вплив на ключовий інтерес із зазначенням передбачуваної динаміки змін основних показників
(у числовому або якісному вимірі)
Пояснення (чому саме реалізація акта призведе до очікуваного впливу)
короткостроковий вплив
(до року)
середньостроковий вплив
(більше року)
Діти з особливими потребами Забезпечення права на освіту + + Проект акту надасть можливість отримувати освітні послуги та соціально-педагогічну підтримку дітям, особливо із суттєвим обмеженням функціонування.
Працівники закладів охорони здоров’я Впровадження сучасних методик оцінки функціонування - + У короткостроковій перспективі призведе до збільшення навантаження на лікарів, у зв’язку з необхідністю оцінки стану за МКХ-10 та МКФ. Вподальшому призведе до впровадження МКФ у роботі лікарів та зменшення часу роботи з пацієнтом.
Працівники Інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти Впровадження міжнародних методів оцінки + + Проект акту дозволить працівникам ІРЦ та закладів освіти використовувати сучасні методики оцінки функціонування та створить прозорі умови для забезпечення дітей освітніми послугами, у тому числі розподілу коштів та залучення додаткового персоналу.

 

1.Інструкція

2.Висновок

3.Медичні критерії

Категорія: Правознавство | Переглядів: 737 | Додав: Admin | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Меню співзасновника
 
 
Посилання
Новини
Події
Кіно з субтитрами
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**