Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Вівторок, 26.09.2017, 08:25
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [38]
Правові новини [119]
Правознавство [115]
Адвокатура [88]
Кримінал [49]
Консультація [35]
Країна глухих [70]
Адміністратор [12]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

free web counter
Довідник
 
Посилання
Події
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Головна » 2014 » Лютий » 24 » Нове положення про Фонд соціального захисту інвалідів
00:30
Нове положення про Фонд соціального захисту інвалідів

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної політики України
14.04.2011  №129
(в редакції наказу від 12.09.2014, №650)

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 квітня 2011 р. за № 528/19266

ПОЛОЖЕННЯ
про Фонд соціального захисту інвалідів

1. Фонд соціального захисту інвалідів (далі - Фонд) є бюджетною установою, діяльність якої спрямовується, координується та контролюється Міністерством соціальної політики України.
2. Бюджетна установа Фонд є правонаступником Фонду соціального захисту інвалідів як урядового органу.
3. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України та цим Положенням.
4. Основними завданнями Фонду є:
1) реалізація в межах своєї компетенції заходів щодо забезпечення зайнятості та працевлаштування інвалідів;
2) виконання програм щодо соціального захисту інвалідів.
5. Фонд відповідно до покладених на нього завдань:
1) координує та контролює роботу територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів, у тому числі щодо:
-реєстрації у них підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю;
-організації прийому звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів, зарахування кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів до нормативу таких робочих місць, їх аналізу та перевірки правильності в них розрахунків;
-обліку підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю;
-збору сум адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів; обліку зазначених сум адміністративно-господарських санкцій та пені і використання шляхом надання фінансової допомоги, цільової позики, дотацій на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, забезпечення функціонування всеукраїнських, державних, міжрегіональних центрів професійної реабілітації інвалідів і державних центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів, фінансування заходів, спрямованих на фізкультурно-спортивну реабілітацію інвалідів, фінансування витрат на професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку інвалідів та інші заходи, визначені законом;
-обліку заборгованості зі сплати сум адміністративно-господарських санкцій і пені, які нараховані підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю;
-ведення претензійно-позовної роботи у судах різних інстанцій;
-здійснення контролю за цільовим та ефективним використанням коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, а також коштів, наданих підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, у вигляді фінансової допомоги, цільової позики та дотації в межах своєї компетенції, відповідно до законодавства, в тому числі постанови Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року № 408 „Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами”;
-видачі підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, у встановленому законодавством порядку довідок про чисельність працюючих інвалідів, які мають основне місце роботи;
-наповнення Централізованого банку даних з проблем інвалідності інформацією щодо створення робочих місць, кількості інвалідів, яким передплачено друковані видання за рахунок коштів фонду та оплачено навчання, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, користування Централізованим банком даних з проблем інвалідності з інших питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації в межах компетенції;
2) розробляє та подає Міністерству соціальної політики України пропозиції щодо визначення потреби в коштах для надання фінансової допомоги, цільової позики, дотацій на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, забезпечення функціонування всеукраїнських, державних, міжрегіональних центрів професійної реабілітації інвалідів і державних центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів, фінансування заходів, спрямованих на фізкультурно-спортивну реабілітацію інвалідів, фінансування витрат на професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку інвалідів та інші заходи, визначені законом;
3) збирає, аналізує та подає Міністерству соціальної політики України інформацію для формування потреби на утримання стаціонарних (реабілітаційних) відділень первинного і складного протезування та ортезування;
4) збирає та аналізує інформацію у кількісних та вартісних показниках щодо формування потреби у забезпеченні інвалідів санаторно-курортними путівками, грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування, автомобілями, технічними та іншими засобами реабілітації, подає Міністерству соціальної політики України пропозиції щодо їх розподілу між регіонами для подальшого забезпечення ними інвалідів;
5) здійснює фінансування програм щодо соціального захисту інвалідів, у тому числі перерахування коштів підприємствам за видані інвалідам, дітям-інвалідам та іншим окремим категоріям населення технічні та інші засоби реабілітації і надання послуг з їх післягарантійного ремонту;
6) формує пропозиції до цін на технічні та інші засоби реабілітації з урахуванням проведеного моніторингу цін на сировину, комплектуючі та матеріали;
7) щороку подає Міністерству соціальної політики України пропозиції щодо формування граничної ціни на технічні та інші засоби реабілітації, що виготовляються за індивідуальним замовленням;
8) здійснює моніторинг забезпечення інвалідів санаторно-курортними путівками, виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування, автомобілями, технічними та іншими засобами реабілітації (формування та перевірка реєстрів на виготовлені та видані технічні та інші засоби реабілітації);
9) забезпечує адміністрування Централізованого банку даних з проблем інвалідності в частині виготовлення та видачі технічних та інших засобів реабілітації, здійснює обмін інформацією між Централізованим банком даних з проблем інвалідності та єдиним інформаційним автоматизованим банком даних;
10) взаємодіє в межах своїх повноважень із центральними органами виконавчої влади;
11) веде реєстр роботодавців на електронних носіях інформації, до якого включаються дані їх звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів;
12) співпрацює з громадськими організаціями інвалідів і заснованими ними підприємствами та організаціями;
13) взаємодіє з питань соціального захисту інвалідів та надання соціальної допомоги інвалідам, у тому числі під час розроблення проектів відповідних програм, з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, міжнародними установами та організаціями;
14) отримує та спрямовує благодійні внески підприємств і громадян на заходи щодо соціального захисту інвалідів;
15) бере участь у розробці та вдосконаленні законодавства у сфері соціального захисту інвалідів;
16) надає інформаційно-консультаційні послуги інвалідам і підприємствам з питань, що належать до його компетенції;
17) висвітлює в засобах масової інформації питання, що стосуються його діяльності;
18) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням у Фонді та його територіальних відділеннях;
19) виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.
6. Фонд має право:
1) здійснювати перевірку цільового та ефективного використання коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, а також коштів, наданих підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, у вигляді фінансової допомоги, цільової позики та дотації в межах своєї компетенції, відповідно до законодавства, в тому числі постанови Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року № 408 "Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами";
2) залучати підприємства, установи та організації незалежно від форми власності для виконання завдань Фонду у сфері соціального захисту інвалідів;
3) одержувати в установленому законодавством порядку від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій необхідні для виконання покладених завдань інформацію, документи і матеріали;
4) залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
5) проводити конференції, семінари, наради з питань, що належать до його компетенції.
7. Фонд для виконання покладених на нього завдань видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
8. Фонд очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністерством соціальної політики України.
9. Директор Фонду за посадою є членом колегії Міністерства соціальної політики України.
10. Директор Фонду має чотирьох заступників, у тому числі одного першого, які призначаються на посаду та звільняються з посади директором Фонду за погодженням з Міністерством соціальної політики України.
Обов'язки між заступниками розподіляє директор Фонду.
11. Директор Фонду:
-здійснює керівництво діяльністю Фонду, несе персональну відповідальність перед Міністром соціальної політики України за виконання покладених на Фонд завдань;
-призначає на посаду та звільняє з посади працівників Фонду;
-затверджує розподіл обов'язків між першим заступником та заступниками;
-притягає до дисциплінарної відповідальності працівників Фонду;
-підписує прийняті в межах компетенції Фонду накази, організовує перевірку їх виконання;
-затверджує положення про структурні підрозділи Фонду;
-здійснює інші повноваження, передбачені законодавством і цим Положенням.
12. Для реалізації покладених на Фонд завдань за погодженням з Міністерством соціальної політики України утворюються територіальні відділення Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі в межах граничної чисельності його працівників. Положення про територіальні відділення, їх структуру, штатні розписи та кошториси затверджує директор Фонду.
Керівники територіальних відділень Фонду призначаються на посаду та звільняються з посади директором Фонду.
13. Гранична чисельність працівників Фонду затверджується Міністерством соціальної політики України за поданням директора Фонду в межах граничної чисельності працівників.
Структура Фонду затверджується Міністерством соціальної політики України за поданням директора Фонду в межах граничної чисельності працівників.
14. Штатний розпис і кошторис Фонду затверджуються головним розпорядником бюджетних коштів.
15. Фонд утримується за рахунок коштів державного бюджету.
16. Умови оплати праці працівників Фонду визначаються наказом Міністерства соціальної політики України.
17. Фонд є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Державної казначейської служби України.

 

 

Категорія: Правові новини | Переглядів: 398 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Посилання
Довідник
Кіно з субтитрами
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**