З метою надання допомоги особам з порушеннями слуху у реалізації конституційного права на звернення до органів виконавчої влади через урядову “гарячу лінію” вже півроку при державній установі “Урядовий контактний центр” працює група перекладачів жестової мови. Про особливості цієї важливої роботи та перші підсумки — наша розмова з виконуючою обов’язки директора Центру О.О.Антоненко.
— Урядовим контактним центром вперше на державному рівні створено можливість звернення до органів виконавчої влади через урядову “гарячу лінію” для людей з порушеннями слуху із застосуванням сучасних IT-технологій та надання допомоги їм в оформленні і надсиланні звернень до органів влади. Олено Олександрівно, розкажіть, будь ласка, за чиєї ініціативи розпочато цю роботу?
— Україна, відповідно до статті 9 Конвенції про права
...
Читати далі »