У 1992 році Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй проголосила 3 грудня Міжнародним днем інвалідів, який щорічно відзначається в Україні.
Люди з особливими потребами є повноцінними членами нашого суспільства і потребують постійної уваги до своїх проблем.
Відповідно до положень статті 3 Конституції України – людина, її життя і здоров’я, недоторканність та безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
З метою розв’язання проблем інвалідів у 1991 році прийнято Закон України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”. Для посилення соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями Кабінетом Міністрів України затверджено план заходів щодо створення
...
Читати далі »
|
ПРОЕКТ
Законопроект підготовлено Міністерством соціальної політики України в рамках реалізації Стратегії реформування системи надання соціальних послуг.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про соціальну роботу та соціальні послуги
Цей Закон визначає основні організаційні та правові засади здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.
Розділ I.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Визначення основних термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
-соціальна робота - професійна діяльність надавачів соціальних послуг, спрямована на організацію та надання соціальних послуг населенню;
-соціальна послуга - комплекс заходів із п
...
Читати далі »
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 04.01.2002, №3
(в редакції постанови від 26.09.2013, №730)
ПОРЯДОК
оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади
1. Оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади здійснюється з метою підвищення ефективності та прозорості діяльності цих органів шляхом впровадження та використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості, забезпечення її впливу на процеси, що відбуваються у державі.
2. Оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади здійснюється шляхом:
розміщення і постійного оновлення міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади інфор
...
Читати далі »
|
Наказом Міністерства будівництва, архітектури та
житлово-Комунального господарства України
і Міністерства праці та соціальної політики України
від 8.09.2006 № 300/339
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про комітети забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
1. Комітет забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (далі - комітет доступності) є консультативно-дорадчим органом, який утворюється при місцевому органі виконавчої влади з метою координації роботи, пов'язаної зі створенням на відповідній території інвалідам (у тому числі інвалідам із зору та тим, які пересуваються у візках, а також дітям-ін
...
Читати далі »
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної політики України
14.04.2011 №129
(в редакції наказу від 12.09.2014, №650)
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 квітня 2011 р. за № 528/19266
ПОЛОЖЕННЯ
про Фонд соціального захисту інвалідів
1. Фонд соціального захисту інвалідів (далі - Фонд) є бюджетною установою, діяльність якої спрямовується, координується та контролюється Міністерством соціальної політики України.
2. Бюджетна установа Фонд є правонаступником Фонду соціального захисту інвалідів як урядового органу.
3. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України та цим Положенням.
...
Читати далі »
|
Затверджено Наказом Міністерства юстиції України 14.03.2013 №431/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.03.2013 за №424/22956
ПРАВИЛА професійної етики нотаріусів України
І. Загальні положення1.1. Ці Правила, розроблені відповідно до статті 5 Закону України "Про нотаріат", визначають загальні стандарти професійної етики нотаріуса, морально-етичні принципи нотаріуса при здійсненні нотаріальної діяльності та професійно-етичні правила поведінки у відносинах з колегами, Нотаріальною палатою України, державними органами, установами, організаціями, фізичними та юридичними особами. 1.2. Метою цих Правил є встановлення стандартів етики нотаріусів у процесі здійснення професійної діяльності та надання публічних послуг, зміцнення довіри до нотарі
...
Читати далі »
|
Перед зимними праздниками 2013 г. столичные власти вручили льготникам девять квартир. Своей очереди четверо детей-сирот и пять многодетных семей дожидались как минимум по 10 лет. В следующем году (2014) картина в Киеве может стать еще печальней. Как сообщил и.о. главы Киевской городской государственной администрации Анатолий Голубченко, сегодня в квартирной очереди в столице Киеве находится 59 360 семей и одиноких граждан. Среди них 235 детей-сирот и 2 547 многодетных семей. "К сожалению, мы сейчас утратили возможность получать квартиры для города Киева от паевого участия (застройщиков), но программы, которые мы сейчас начинаем воплощать в жизнь тоже дают возможность удешевлять. У нас, наверное, не будет возможности бесплатных квартир для общей очереди, но будут работать программы 30/70, 50/50. Ну и, конечно, мы будем стараться предусматривать бесплатное жилье для детей-сирот. Все это сейчас закладываетс
...
Читати далі »
|
Суб’єкт права на конституційне звернення – громадянин звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 233 Кодексу законів про працю України, згідно з якою у разі порушення законодавства про оплату праці працівник має право звернутися до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати без обмеження будь-яким строком. Автор клопотання просив дати тлумачення вказаної норми в аспекті того, чи поширюється необмежений строк звернення працівника до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати на вимоги про стягнення компенсації втрати частини заробітної плати у зв’язку з порушенням строків її виплати та індексації заробітної плати, нарахування яких не здійснено роботодавцем, та щодо яких існує спір між працівником та роботодавцем. Підставою для офіційного тлумачення вказаних положень суб’єкт права на конституці
...
Читати далі »
|
З метою забезпечення належного доступу осіб з вадами зору та слуху до інформації, розміщеної на офіційних веб-сайтах органів виконавчої влади, 26 вересня Уряд вніс зміни до постанов Кабінету Міністрів від 4 січня 2002р. №3 і від 29 серпня 2002р. №1302, у яких йдеться про оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади та заходи щодо подальшого забезпечення відкритості їхньої діяльності, прийнявши відповідну постанову. Відтепер міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям необхідно забезпечити доступність інформації, що міститься на офіційних веб-сайтах, для користувачів з вадами зору та слуху. Урядом затверджено нові технічні вимоги модернізації офіційних веб-сайтів. Зокрема, інформація повинна бути максимально
...
Читати далі »
|
Держава створила різні механізми та способи захисту порушених прав, свобод та інтересів юридичних та фізичних осіб. Але найбільш розповсюдженим та дієвим способом все ж є судовий захист. Проте, перед особою, яка має намір звернутися до суду, насамперед, постає питання надання кваліфікованої юридичної допомоги. Адже далеко не всі мають достатні знання та досвід, щоб самостійно складати судові документи, приймати участь в судових засіданнях та виконувати інші процесуальні приписи. А іноді особа взагалі не здатна самостійно звернутися до суду, оскільки не наділена відповідною процесуальною дієздатністю (наприклад, малолітні чи неповнолітні діти, недієздатні, а також особи, дієздатність яких обмежена, та інші). Саме для таких випадків чинним законодавством передбачена можливість представляти свої інтереси через інших осіб - представників. &nbs
...
Читати далі »
|
|