Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Вівторок, 20.02.2018, 12:42
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [40]
Правові новини [135]
Правознавство [121]
Адвокатура [88]
Кримінал [52]
Консультація [35]
Країна глухих [79]
Адміністратор [12]
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

free web counter
Довідник
 
Посилання
Події
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Головна » 2018 » Січень » 29 » Щодо утворення Національної служби здоров’я та затвердження Методики розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування
15:36
Щодо утворення Національної служби здоров’я та затвердження Методики розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування

Уряд прийняв рішення про утворення Національної служби здоров’я України (НСЗУ) як центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення (програма медичних гарантій).
Також затверджено Положення про НСЗУ. Відповідно до документа Національна служба здоров’я України:
-реалізовуватиме державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій;
-проводитиме моніторинг, аналіз і прогнозування потреб населення України у медичних послугах та лікарських засобах;
-буде виступати замовником медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій;
-розроблятиме проект програми медичних гарантій, вноситиме пропозиції щодо тарифів і коригувальних коефіцієнтів;
-укладатиме, змінюватиме та припинятиме договори про медичне обслуговування населення та договори про реімбурсацію;
-забезпечуватиме функціонування електронної системи охорони здоров’я;
-вживатиме заходи, що забезпечують цільове та ефективне використання коштів за програмою медичних гарантій, в тому числі заходи з перевірки дотримання надавачами медичних послуг вимог, встановлених порядком використання коштів цієї програми і договорами про медичне обслуговування населення.

Також Уряд затвердив Методику розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування. Відповідне рішення, яке прийняте на засіданні Уряду, спрямоване на забезпечення стандартизації підходів до обліку витрат у закладах охорони здоров’я на основі загального принципу “зверху вниз”.
У вартість медичної послуги, зокрема, входитиме заробітна плата медичного персоналу, витрати на лікарські засоби, комунальні послуги, амортизацію обладнання тощо.
Методика є обов’язковою для застосування установами охорони здоров’я для обліку та аналізу фактичних витрат. Крім того, Міністерство охорони здоров’я повинно розробити пропозиції щодо єдиних тарифів у рамках програми медичних гарантій.
Затвердження Методики закладе базові принципи універсальної національної системи розрахунку вартості медичних послуг.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2017 р. № 1101

ПОЛОЖЕННЯ
про Національну службу здоров’я України

1. Національна служба здоров’я України (НСЗУ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я, який реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
2. НСЗУ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями НСЗУ є:
1) реалізація державної політики у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення (програма медичних гарантій);
2) виконання функцій замовника медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій;
3) внесення на розгляд Міністра охорони здоров’я пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
4. НСЗУ відповідно до покладених на неї завдань:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку вносить їх на розгляд Міністра охорони здоров’я;
2) проводить моніторинг, аналіз і прогнозування потреб населення України у медичних послугах та лікарських засобах;
3) розробляє проект програми медичних гарантій, вносить пропозиції щодо тарифів і коригувальних коефіцієнтів;
4) укладає, змінює та припиняє договори про медичне обслуговування населення та договори про реімбурсацію;
5) здійснює заходи, що забезпечують цільове та ефективне використання коштів за програмою медичних гарантій, у тому числі заходи з перевірки дотримання надавачами медичних послуг вимог, установлених порядком використання коштів програми медичних гарантій і договорами про медичне обслуговування населення;
6) отримує та обробляє персональні дані та іншу інформацію про пацієнтів (у тому числі інформацію про стан здоров’я, діагноз, відомості, одержані під час медичного обстеження пацієнтів) і надавачів медичних послуг, необхідних для здійснення її повноважень, з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
7) забезпечує функціонування електронної системи охорони здоров’я;
8) забезпечує ведення реєстрів, що входять до складу електронної системи охорони здоров’я, інших державних електронних баз та реєстрів, інших інформаційних систем у сфері, що належить до її компетенції;
9) здійснює оплату згідно з тарифом за надані пацієнтам медичні послуги (включаючи медичні вироби) та лікарські засоби за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій;
10) здійснює відшкодування вартості лікарських засобів за договорами про реімбурсацію за програмою медичних гарантій;
11) надає особі інформацію про неї, що міститься в електронній системі охорони здоров’я, та відомості про осіб, які подавали запити щодо зазначеної інформації відповідно до законодавства;
12) опубліковує на своєму офіційному веб-сайті дані, накопичені в електронній системі охорони здоров’я, за умови знеособлення персональних даних відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” в обсязі та в порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України;
13) аналізує звітність надавачів медичних послуг щодо переліку та обсягу наданих медичних послуг за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій і договорами про реімбурсацію;
14) інформує уповноважені державні органи про виявлені порушення умов договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій і договорів про реімбурсацію та звертається до суду у випадках, передбачених законом;
15) розглядає звернення та скарги з питань, що належать до її компетенції, виявляє та вживає заходів для усунення причин, що призводять до подання скарг;
16) інформує Раду громадського контролю щодо запропонованого складу програми медичних гарантій, тарифів та коригувальних коефіцієнтів, розмірів реімбурсації лікарських засобів, отримує та забезпечує доведення позиції Ради громадського контролю з цього приводу до відома МОЗ;
17) забезпечує інформування населення про програму медичних гарантій, організовує роз’яснювальну роботу, пов’язану з практикою застосування законодавства з питань, що належать до компетенції НСЗУ;
18) забезпечує створення можливості для реалізації пацієнтами їх права на вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, шляхом надання роз’яснень стосовно надавачів медичних послуг, пов’язаних з наданням первинної медичної допомоги, та інформації про лікарів, що працюють у таких надавачів медичних послуг;
19) складає і подає фінансову, бюджетну звітності про отримання та використання бюджетних коштів у встановленому законодавством порядку;
20) публікує щорічний звіт про результати діяльності, який включає аналіз та середньостроковий прогноз потреб населення у медичному обслуговуванні за програмою медичних гарантій та аналіз виконання надавачами медичних послуг договорів про медичне обслуговування населення та договорів про реімбурсацію;
21) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є НСЗУ;
22) проводить фінансовий аналіз та довгострокове планування сталого фінансування програми медичних гарантій;
23) узагальнює інформацію та розробляє стратегічні напрями розвитку медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій з урахуванням впливу демографічної, етнічної, соціально-економічної ситуації, інфраструктури виробничої та невиробничої сфери;
24) розробляє проекти державних цільових програм з питань, що належать до її компетенції, бере участь у забезпеченні виконання таких програм;
25) здійснює інші повноваження, визначені законом.
5. НСЗУ з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням в апараті НСЗУ, її територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління;
2) забезпечує організацію внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту;
3) забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;
4) організовує планово-фінансову роботу в апараті НСЗУ, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку в установленому законодавством порядку;
5) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, реалізацію державної політики щодо державної таємниці, її збереження в апараті НСЗУ;
6) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, захист інформації з обмеженим доступом, а також технічний захист інформації, здійснення контролю за її збереженням в апараті НСЗУ;
7) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави;
8) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, виконання завдань у сфері цивільного захисту, охорони праці, пожежної та техногенної безпеки, здійснення заходів щодо захисту населення і територій під час надзвичайних ситуацій, контроль за їх виконанням в апараті НСЗУ;
9) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, залучення громадян до участі в управлінні державними справами, ефективну взаємодію з інститутами громадянського суспільства, здійснення громадського контролю за діяльністю НСЗУ, врахування громадської думки під час реалізації державної політики у сфері, що належить до компетенції НСЗУ;
10) здійснює в установленому порядку добір кадрів до апарату НСЗУ, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників НСЗУ та її територіальних органів;
11) одержує від закладів охорони здоров’я незалежно від форми власності та фізичних осіб — підприємців, що провадять господарську діяльність з медичної практики, які уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій або звертаються до НСЗУ з метою укладення такого договору, документи та інформацію з питань, що належать до компетенції НЗСУ;
12) організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів відповідно до встановлених правил.
6. НСЗУ для виконання покладених на неї завдань має право:
1) залучати в установленому порядку до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, працівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, професійних спілок медичних та фармацевтичних працівників, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками);
2) одержувати безоплатно від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб необхідні для виконання покладених на неї завдань інформацію, документи і матеріали, зокрема від органів статистики — статистичні дані;
3) скликати наради, утворювати комісії та робочі групи, проводити наукові конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;
4) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державною системою урядового зв’язку та іншими технічними засобами в установленому законодавством порядку.
7. НСЗУ у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також з підприємствами, установами та організаціями.
8. НСЗУ здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
9. НСЗУ в межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України і наказів МОЗ видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.
10. НСЗУ очолює Голова, який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за пропозицією Комісії з питань вищого корпусу державної служби.
11. Голова НСЗУ:
1) очолює НСЗУ, здійснює керівництво її діяльністю, представляє НСЗУ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
2) у межах компетенції організовує та контролює виконання в апараті НСЗУ та її територіальних органах Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, що належать до сфери діяльності НСЗУ;
3) вносить на розгляд Міністра охорони здоров’я пропозиції щодо формування державної політики у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення, зокрема розроблені НСЗУ проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів МОЗ, а також визначає позицію щодо проектів, розробниками яких є інші міністерства;
4) подає Міністру охорони здоров’я для затвердження плани роботи НСЗУ;
5) затверджує за погодженням з Міністром охорони здоров’я структуру апарату НСЗУ;
6) забезпечує виконання НСЗУ наказів та доручень Міністра охорони здоров’я з питань, що належать до компетенції НСЗУ;
7) забезпечує взаємодію НСЗУ із структурним підрозділом МОЗ, визначеним Міністром охорони здоров’я відповідальним за взаємодію з НСЗУ;
8) забезпечує дотримання встановленого Міністром охорони здоров’я порядку обміну інформацією між МОЗ і НСЗУ та вчасність її подання;
9) звітує перед Міністром охорони здоров’я про виконання планів роботи НСЗУ та покладених на неї завдань, про усунення порушень та недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності НСЗУ, її територіальних органів, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
10) розподіляє обов’язки між своїми заступниками;
11) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату НСЗУ;
12) призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату НСЗУ (якщо інше не передбачено законом);
13) приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників НСЗУ;
14) вносить Міністру охорони здоров’я пропозиції щодо утворення в межах граничної чисельності державних службовців та працівників НСЗУ і коштів, передбачених на її утримання, а також щодо ліквідації, реорганізації Кабінетом Міністрів України територіальних органів НСЗУ, які є юридичними особами публічного права;
15) утворює у межах граничної чисельності державних службовців та працівників НСЗУ і коштів, передбачених на її утримання, ліквідує, реорганізовує за погодженням з Кабінетом Міністрів України та Міністром охорони здоров’я територіальні органи НСЗУ як структурні підрозділи апарату НСЗУ;
16) призначає на посаду за погодженням з Міністром охорони здоров’я та головами відповідних місцевих держадміністрацій, звільняє з посади керівників територіальних органів НСЗУ;
17) призначає на посаду за погодженням з Міністром охорони здоров’я, звільняє з посади заступників керівників територіальних органів НСЗУ;
18) утворює, ліквідує, реорганізовує підприємства, установи, організації, затверджує їх положення (статути), в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади їх керівників, здійснює в межах своїх повноважень інші функції з управління об’єктами державної власності, що належать до сфери його управління;
19) скасовує повністю чи в окремій частині акти територіальних органів НСЗУ;
20) забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті НСЗУ;
21) забезпечує організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і працівників НСЗУ;
22) вирішує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців та працівників апарату НСЗУ, керівників її територіальних органів, присвоює їм ранги державних службовців;
23) вносить в установленому порядку подання щодо представлення державних службовців та працівників апарату НСЗУ, її територіальних органів до відзначення державними нагородами України;
24) залучає державних службовців та працівників територіальних органів НСЗУ, а за домовленістю з керівниками — державних службовців та працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій до розгляду питань, що належать до компетенції НСЗУ;
25) утворює комісії, робочі та експертні групи;
26) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції НСЗУ;
27) підписує накази НСЗУ;
28) у межах повноважень дає доручення, обов’язкові до виконання державними службовцями і працівниками апарату НСЗУ та її територіальних органів;
29) за погодженням з Мінфіном затверджує штатний розпис та кошторис апарату НСЗУ;
30) приймає в установленому порядку рішення про розподіл бюджетних коштів, розпорядником яких є НСЗУ;
31) здійснює інші повноваження, визначені законом.
12. Голова НСЗУ має двох заступників, які призначаються на посаду Кабінетом Міністрів України на підставі пропозицій Комісії з питань вищого корпусу державної служби за результатами конкурсу відповідно до законодавства про державну службу.
Заступники Голови НСЗУ звільняються з посади Кабінетом Міністрів України на підставі пропозицій Комісії з питань вищого корпусу державної служби відповідно до законодавства про державну службу.
13. Для підготовки рекомендацій щодо виконання завдань у НСЗУ може утворюватись колегія як консультативно-дорадчий орган.
Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом видання відповідного наказу НСЗУ.
Для розгляду наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності в НСЗУ можуть утворюватися інші постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, їх кількісний та персональний склад, положення про них затверджуються Головою НСЗУ.
14. Гранична чисельність державних службовців та працівників НСЗУ затверджується Кабінетом Міністрів України.
Структура апарату НСЗУ затверджується її Головою за погодженням з Міністром охорони здоров’я.
Штатний розпис та кошторис апарату НСЗУ затверджуються її Головою за погодженням з Мінфіном.
15. НСЗУ є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства.


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2017 р. № 1075

МЕТОДИКА
розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування

Методика

Категорія: Правові новини | Переглядів: 54 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Посилання
Довідник
Кіно з субтитрами
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**