Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Понеділок, 25.06.2018, 03:33
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [41]
Правові новини [134]
Правознавство [124]
Адвокатура [89]
Кримінал [68]
Консультація [41]
Країна глухих [82]
Адміністратор [8]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

free web counter
Посилання
Події
Кіно з субтитрами
Довідник
 
Головна » 2018 » Травень » 19 » Щодо порядку виявлення осіб з інвалідністю, які проживають у зоні надзвичайної ситуації, та організації їх супроводження
14:06
Щодо порядку виявлення осіб з інвалідністю, які проживають у зоні надзвичайної ситуації, та організації їх супроводження

Урядом установлено порядок виявлення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які проживають у зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження, та організації їх супроводження.
Рішення Уряду спрямоване на врегулювання питань життєзабезпечення осіб з інвалідністю (з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, з інтелектуальними та психічними порушеннями тощо) та інших маломобільних груп населення, зокрема прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, сімей, у яких діти перебувають під опікою чи піклуванням, багатодітних сімей і сімей, у складі яких є члени сім’ї, що не можуть самостійно рухатися, які з тих чи інших причин залишилися проживати в зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження шляхом забезпечення їх необхідною медичною, соціальною та гуманітарною допомогою, предметами першої необхідності, продуктами харчування, водою тощо.
Реалізація акта дасть можливість забезпечити соціальний захист осіб з інвалідністю та інших вразливих груп населення в разі виникнення надзвичайної ситуації.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 квітня 2018 р. № 282

ПОРЯДОК
виявлення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які проживають у зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження, та організації їх супроводження

1. Цей Порядок визначає механізм здійснення заходів обласними, Київською міською, районними та районними у м. Києві держадміністраціями, виконавчими органами міських, районних у містах
(у разі утворення) рад щодо виявлення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі - особи), які залишилися проживати в зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження, та організації супроводження таких осіб.
2. Виявлення та супроводження осіб, які залишилися проживати в зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження, - це комплекс заходів, гарантованих державою та спрямованих на життєзабезпечення таких осіб, зокрема щодо забезпечення:
-надання медичної допомоги особам, у тому числі забезпечення лікарськими засобами;
-технічними та іншими засобами реабілітації і медичними виробами;
-надання соціальної допомоги;
-предметами першої необхідності;
-продуктами харчування та водою;
-засобами гігієни;
-засобами зв’язку, живлення та опалення;
-індивідуальними засобами захисту;
-інформацією про заходи безпеки, об’єкти укриття, засоби зв’язку із службами швидкого реагування тощо.
Перелік зазначених у цьому Порядку заходів не є вичерпним.
У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному у Кодексі цивільного захисту України, Законах України “Про зону надзвичайної екологічної ситуації”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, “Про боротьбу з тероризмом”.
3. Дія цього Порядку  поширюється на осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, у тому числі з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, з інтелектуальним та психічним порушенням.
До інших маломобільних груп населення у цьому Порядку належать:
-багатодітні сім’ї;
-прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу та сім’ї, в яких діти перебувають під опікою чи піклуванням;
-вагітні жінки та особи похилого віку, які не мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання (одинокі);
-інші особи, які не можуть самостійно пересуватися, якщо вони не мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання (одинокі).
4. Особи розподіляються на чотири категорії:
-перша - особи з інвалідністю, які не мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання (одинокі);
-друга - особи з інвалідністю, які проживають самостійно, але мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання, діти з інвалідністю, які мають працездатних членів сім’ї, вагітні жінки та особи похилого віку, які не мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання (одинокі), а також інші особи, які не можуть самостійно пересуватися, якщо вони не мають працездатних членів сім’ї в населеному пункті проживання (одинокі);
-третя - багатодітні сім’ї;
-четверта - прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу та сім’ї, в яких діти перебувають під опікою чи піклуванням.
5. Рішення про організацію та здійснення супроводження осіб, які залишилися проживати в зоні надзвичайної ситуації або можливого ураження, приймається головою місцевої держадміністрації, керівником виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради.
6. Для здійснення супроводження осіб у місцевих держадміністраціях, виконавчих органах міських, районних у містах (у разі утворення) рад утворюються групи виявлення та супроводження осіб (далі - групи).
Залежно від розміру адміністративно-територіальної одиниці зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження можуть утворюватися одна або кілька груп.
Керівник групи і її персональний склад затверджуються головою місцевої держадміністрації, керівником виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради.  
7. Група формується із числа фахівців з питань цивільного захисту, соціального захисту населення, справ дітей, охорони здоров’я обласних, Київської міської, районної та районної у м.Києві держадміністрації, виконавчих органів міської, районної у місті (у разі утворення) ради, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі - члени групи).
До роботи групи можуть долучатися за згодою представники громадських об’єднань осіб з інвалідністю, суб’єктів підприємницької діяльності та волонтери (далі — волонтери).
Група розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про її утворення.
8. Координацію роботи групи та контроль за її діяльністю здійснює орган, за рішенням керівника якого утворено групу.
9. За членами групи на час виконання завдань з виявлення та супроводження осіб зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
10. Організація побутового забезпечення членів групи, а також забезпечення їх у разі потреби спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи, транспортом тощо покладається на орган, за рішенням якого утворено групу.
11. Для забезпечення належного виконання завдань члени групи на підставі списків осіб, поданих у межах компетенції структурними підрозділами з питань цивільного захисту, соціального захисту населення, охорони здоров’я, службами у справах дітей обласних, Київської міської, районних та районних у м.Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі утворення) рад, територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а також громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю (далі - списки осіб), здійснюють заходи щодо виявлення осіб шляхом відвідування місць їх постійного проживання/перебування.
У списках осіб обов’язково міститься така інформація про особу:
-прізвище, ім’я, по батькові;
-відомості про дієздатність;
-адреса фактичного проживання/перебування;
-контактний телефон;
-підстава для включення до списку осіб;
-категорія особи відповідно до пункту 4 цього Порядку.
Якщо виявлена особа визнана судом недієздатною, зазначається інформація про її опікуна (у разі наявності).
12. Члени групи та волонтери, які мають спеціальні навички та обладнання, здійснюють виявлення та супроводження осіб у порядку черговості категорій, визначених у пункті 4 цього Порядку, але не рідше ніж два рази на тиждень згідно з планом, затвердженим розпорядженням голови місцевої держадміністрації, рішенням керівника виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради.
13. Під час відвідування місць постійного проживання/перебування осіб члени групи оцінюють потреби їх життєзабезпечення, обстежують матеріально-побутові умови (за згодою осіб) і визначають вид допомоги, якої вони потребують.
14. За результатами відвідування осіб членами групи складається та подається керівникові групи для узагальнення акт (про надану або необхідну) допомогу особі за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
15. У разі виявлення під час відвідування особи загрози її життю чи здоров’ю члени групи невідкладно інформують про це Національну поліцію, заклади охорони здоров’я, а в разі необхідності евакуації особи - територіальний орган ДСНС, місцеву держадміністрацію, виконавчий орган міської, районної у місті (у разі утворення) ради для організації вивезення особи та розміщення в безпечному районі з урахуванням черговості категорій, визначених у пункті 4 цього Порядку.
16. Місцева держадміністрація, виконавчий орган міської, районної у місті (у разі утворення) ради відповідно до наданих керівником групи актів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, в одноденний строк приймає рішення про надання особам відповідної допомоги та в разі потреби організовує їх вивезення та розміщення в безпечному районі з урахуванням вимог Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013, №841.
17. У разі потреби списки осіб та вид допомоги, якої вони потребують, за поданням керівника групи можуть корегуватися місцевою держадміністрацією, виконавчим органом міської, районної у місті (у разі утворення) ради.
18. Здійснення супроводження особи припиняється в разі:
-вивезення та розміщення особи в безпечному районі з урахуванням вимог, визначених у Методиці планування заходів з евакуації, затвердженій наказом МВС від 10.07.2017, №579;
-прийняття рішення про скасування дії режиму зони надзвичайної ситуації або можливого ураження згідно із законодавством;
-втрати підстав для віднесення до категорії осіб, визначених у пункті 4 цього Порядку;
-смерті особи.
19. Заходи щодо виявлення та супроводження осіб фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, з інших не заборонених законодавством джерел та в межах матеріальних резервів, передбачених відповідно до вимог законодавства для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків.

Категорія: Правові новини | Переглядів: 125 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Меню співзасновника
 
 
Посилання
Довідник
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**