Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers
Ми раді вітати Вас на інформаційно-правовому сайті "Спілка нечуючих юристів / Union of the Deaf Lawyers" (Kyiv, Ukraine). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями права людей з інвалідністю зі слуху в Україні. (Сайт створено 19.I.2007 та поновлено сторінку 30.03.2013)
ЛАСКАВО ПРОСИМО НА САЙТ !
Вівторок, 22.08.2017, 02:40
Меню сайту
Категорії розділу
Спілка [36]
Правові новини [116]
Правознавство [112]
Адвокатура [88]
Кримінал [47]
Консультація [35]
Країна глухих [67]
Адміністратор [13]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

free web counter
Довідник
 
Посилання
Події
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Головна » 2017 » Лютий » 17 » Положення про міський комітет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів
14:05
Положення про міський комітет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11 лютого 2010 року № 61
(у редакції розпорядження виконавчого органу
КМР (КМДА) від 03.03.2017, № 244)

ПОЛОЖЕННЯ
про міський комітет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

1.Міський комітет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно- транспортної інфраструктури (далі - міський комітет) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, який утворюється при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) з метою здійснення моніторингу та координації роботи, пов'язаної зі створенням на території м. Києва особам з інвалідністю, зокрема особам з інвалідністю по зору та слуху, та тим, які пересуваються у візках, а також дітям з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення (далі - маломобільні групи населення), безперешкодного доступу до об'єктів соціальної інфраструктури (житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів) і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації (зокрема засобами, що забезпечують дублювання звуковими сигналами світлових сигналів, і пристроями, що регулюють рух пішоходів через транспортні комунікації).
2.Міський комітет у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади.
3.Основними завданнями міського комітету є:
- забезпечення координації дій місцевих органів влади, зокрема територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у сфері створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема
- спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних установ і закладів, і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації;
- проведення аналізу проблемних питань, що виникають під час реалізації політики створення безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення;
- підготовка пропозицій керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо визначення шляхів, механізму та способів вирішення питань, що виникають під час вирішення питань створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема спортивного призначення, місць відпочинку, культурно- видовищних та інших установ і закладів, і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації;
- забезпечення взаємодії структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з підприємствами, установами, організаціями у вирішені питань доступності;
- виконання інших завдань, передбачених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Міський комітет відповідно до покладених на нього завдань: проводить аналіз стану справ та причини виникнення проблем у процесі реалізації повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сфері забезпечення доступності для маломобільних груп населення м.Києва;
- вивчає результати діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва з питань, що належать до його компетенції;
- проводить моніторинг стану виконання структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, установами та організаціями цільових програм та окремих пропозицій міського комітету, які спрямовані на впровадження в місті Києві Конвенції про права осіб з інвалідністю, чинних в Україні Державних будівельних норм (ДБН), Державних стандартів України та міжнародних стандартів безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення, галузевих стандартів та інших нормативних документів, що регламентують норми доступності;
- бере участь у розробленні (опрацюванні) в установленому порядку проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;
- подає керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації, зокрема пропозицій щодо удосконалення нормативів та стандартів, діючих цільових програм, стосовно безперешкодного
- доступу маломобільних груп населення до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовиїцних установ і закладів, і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації;
- здійснює моніторинг щодо відповідності житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів, дорожньо-тротуарної мережі, транспорту, засобів зв'язку та інформації, території м. Києва вимогам чинного законодавства та діючим будівельним нормам;
- надає аналітичну, інформаційну та консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції;
- сприяє розвитку комфортного середовища для життєдіяльності маломобільних груп населення.
5. Міський комітет має право:
- одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, зокрема територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, потрібні для виконання покладених на нього завдань;
- залучати до участі у своїй роботі спеціалістів та представників місцевих органів виконавчої влади, зокрема територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій (за згодою їх керівників), а також незалежних експертів та інших осіб (за згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- утворювати постійні та тимчасові робочі групи для виконання покладених на нього завдань;
- проводити моніторинг виконання цільових програм та окремих пропозицій міського комітету, які спрямовані на впровадження в м. Києві міжнародних стандартів безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення, сприяти їх виконанню та подавати в установленому порядку зміни та доповнення до зазначених програм;
- заслуховувати на своїх засіданнях інформацію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції;
- розробляти та подавати власні проекти місцевими органами виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям з питань створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, зокрема спортивного призначення, місць
- відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів, і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації, а також здійснювати контроль за виконанням пропозицій міського комітету доступності;
- у разі невиконання або неналежного виконання затверджених цільових програм щодо створення безбар'єного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення міський комітет має право подавати звернення стосовно усунення виявлених недоліків до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;
- організовувати або брати участь у проведенні нарад, семінарів, конференцій, круглих столів та інших заходах;
- ініціювати перед місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування проведення нарад та слухань з питань, що належать до його компетенції;
- подавати центральним та місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям пропозиції з питань, що належать до його компетенції.
6.Міський комітет провадить свою діяльність на основі взаємодії з місцевими органами виконавчої влади. її територіальними підрозділами, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності.
7.Посадовий склад міського комітету затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Персональний склад міського комітету затверджується його головою.
8.Міський комітет утворюється у складі голови, заступників голови, секретаря та членів міського комітету, які беруть участь у його роботі на громадських засадах.
Посадовий склад міського комітету формується з числа представників місцевих органів виконавчої влади (структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на які покладено вирішення питань містобудування та архітектури, "житлово- комунальної інфраструктури, охорони здоров'я, освіти і науки, молоді та спорту, транспортної інфраструктури, культури, економіки та інвестицій, державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва, будівництва та житлового забезпечення, соціального захисту населення), представник правоохоронних органів, профільних комісій органів місцевого самоврядування, громадських організацій осіб з інвалідністю, що представляють їх інтереси та фізичних осіб (за згодою).
Чисельність представників громадських організацій осіб з інвалідністю та фізичних осіб повинна становити не менше половини загальної чисельності членів міського комітету.
Представники громадських організацій осіб з інвалідністю делегуються зборами таких об'єднань громадян, шо засвідчується відповідним протоколом.
9.Міський комітет очолює голова, який за посадою є заступником голови Київської міської державної адміністрації, відповідно до розподілу обов'язків якого належать питання, що стосуються соціального захисту населення.
10.Голова міського комітету здійснює загальне керівництво діяльністю міського комітету, визначає порядок його роботи, головує на його засіданнях, представляє консультативно-дорадчий орган у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Голова міського комітету має двох заступників, які за посадами є:
-директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
-представник громадської організації осіб з інвалідністю за рекомендацією Громадської ради при Департаменті соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У разі відсутності голови міського комітету його повноваження виконує один із заступників за дорученням голови міського комітету.
11.Секретар міського комітету:
- за дорученням голови міського комітету скликає засідання;
- забезпечує ведення протоколів засідання міського комітету;
- забезпечує організацію діяльності міського комітету (зокрема ведення діловодства), підготовку порядку денного та матеріалів до його засідань з урахуванням пропозицій членів міського комітету;
-виконує в межах компетенції доручення голови міського комітету.
12.Формою роботи міського комітету є засідання, що проводяться за рішенням голови міського комітету, а в разі його відсутності - одного з заступників голови міського комітету. Засідання проводяться не рідше одного разу в квартал, а в разі потреби проводяться позачергові засідання за рішенням голови міського комітету або його заступників.
План роботи міського комітету формується за пропозиціями його членів і затверджується головою міського комітету.
Порядок денний чергового засідання міського комітету формується за пропозиціями його членів.
Засідання міського комітету вважається правомочним, якщо на ньому присутні більше половини його членів.
Засідання міського комітету проводить голова, а в разі його відсутності - один із заступників голови.
13.На своїх засіданнях міський комітет розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Рішення міського комітету (зокрема план роботи, порядок денний) вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів міського комітету. В разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення міського комітету оформлюються протоколом, що підписує головуючий на засіданні та секретар. Протокол засідання надсилається електронною поштою всім членам міського комітету та відповідним місцевим органам виконавчої влади у п'ятиденний строк після проведення засідання для врахування під час прийняття остаточного рішення або в подальшій роботі.
Член міського комітету, який не підтримує протокольне рішення, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення міського комітету мають рекомендаційний характер.
14.Члени міського комітету можуть брати участь у нарадах, що проводяться місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції комітету.
15.Пропозиції та рекомендації міського комітету можуть реалізуватися шляхом видання в установленому порядку розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
16.Міський комітет може використовувати в роботі бланк із своїм найменуванням.
17.Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності міського комітет)' доступності здійснює Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
18.Міський комітет доступності інформує громадськість про свою діяльність, прийняті протокольні рішення та стан їх виконання через засоби масової інформації, а також з використанням веб-сторінок виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Категорія: Правові новини | Переглядів: 261 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Посилання
Довідник
Кіно з субтитрами
Архів записів
АФОРИЗМИ: **Судиться - не богу молиться: поклоном не відбудеш. **На суд витрачають багато коштів. **Суди, суди, та поглядай сюди. **З багатим не судись, а з сильним не борись. **Суд і прямий, та суддя кривий. **Відсутній - завжди винен. **З суддею не спор, а з тюрмою не лайся. **Суддя в суді, що риба в воді. **Суддя - що кравець: як захоче, так і покрає. **У судді і брат в неправді буде винуватим. **Правдивий суддя, що цегляна стіна. **Коли карман сухий, то і суддя глухий. **Суддя, що подарунки бере, перед суддею (на лаві підсудних) буде. **Архирей не бог, а прокурор не правда. **Секретар суда з ділом, як душа з тілом. **В суді правди не шукають. **Перо в суді, що сокира в лісі. **Як в кишені сухо, то і в суді глухо. **Правда твоя, мужичок, але полізай у мішок. **У суд ногою, а в гаманець рукою. **У кого карман повніший, у того й суд правіший. **Набий віз людей, та повези у суд віз грошей, то й прав будеш. **Не йди в суд з одним носом а йди з приносом. З грішми. **Тому довго суд тягнеться, що винуватий нравиться. **Тоді виграю справу, як ляжу на лаву. **Тяганина в судах. **В своїй справі сам не суддя. **Сам собі ніхто не суддя. **Самому судить - не розсудить. **Самосуд - не суд. **Самосуд - сліпий суд. **Як судять громадою, то й невинному дістається. **Хто судиться, той нудиться. **Найгірше в світі, це судиться та лічиться. **Справу вести,- не постіл плести. **Як почнеться тяганина, то не раз упріє Україна. **Суд не яма - стій прямо. **Із суда, що з ставка, сухий не вийдеш. **Хто ходить по судах, то про того йде негарна слава. **На суді, що на воді, не втонеш, то замочишся. **Краще втопиться, чим судиться. **Тяжба - петля, а суд - шибениця. **Хоч і праве діло, а в кишені засвербіло. **Витрати грошей на судові справи. **З суда грошей не носять. **Тяжба - не гроші, а потрава - не хліб. **В копицях -не сіно, а в суді - не гроші. **В лісі -не дуги, а в суді - не гроші. **Суд та діло собака з’їла. **Судді - рибка, а прохачеві - луска. **Поли вріж (поступись своїм) та тікай, а суда не затівай. **Суд завів, став гол, як сокіл. **Не ходи до суду, бо хліба не буде. **Від злодія біда, від суда - нужда. **Дере коза лозу, а вовк козу, а вовка мужик, а мужика пан, а пана юриста, а юристу чортів триста. **Поганий мир, краще всякого суда. **Краще матер'яний мир, чим ремінний суд. **З казною судиться, то краще втопиться. **З казною не судись - своїм поступись. **Хто бореться з морозом, у того завжди вуха померзлі. **Коза з вовком тягалась, та тільки шкура зосталась. **Великий та багатий - рідко винуватий. **Захищається рак клешнею, а багач мошною. **У скотинки - рожки, а у багатого грошики. **У святих отців не знайдеш кінців. **Уміння приховувати свої вчинки. **На старців суда нема. **Голий голого не позива. **З голого, що з мертвого. **На нема і суда нема. **Не треба з тим дружиться, хто любить судиться. **Правди не судять. **Ідучи в суд хваляться обидва, а з суда - один. **До справи два, а по справі - один. **До суда два скачуть, а після суда один скаче, а другий плаче. **Справа - справою, а суд по формі. **Діло - ділом, пиво - пивом, а суд по формі. **Не спіши карати, спіши вислухати. **Суд скорий рідко бува справедливий. **Без розсуду не твори суду. **Краще десять винуватців простить, чим одного невинного наказати. **Винуватого кров - вода, а невинного - біда. **Неправий суд - гірше розбою.**